اخبار صنعت

سورن پلاس توربو گازسوز چگونه به جهان آمد؟ ، تراکم 11.7 در موتور EF7 خودرو

سورن پلاس توربو گازسوز قوی ترین خودرو تولید شده در کشور است. این محصول به زودی به بازار عرضه می شود. راندمان بالای این خودرو چگونه حاصل شده است؟

3 اسفند 1402

فهرست و اطلاعات کامل فست فودی ها و کافه های کرمان با اسنپ فود

کرمان، جاذبه ها و آثار تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده و همه ساله، تعداد بسیاری از افراد برای گردش و سفر، این شهر را انتخاب می نمایند. مسافران و گردشگران به کرمان می روند و از ارگ بم، مجموعه گنجعلی خان، یخدان مویدی و ... تماشا می نمایند. به علت حضور بسیار...

2 آبان 1402

گزینه نکونام در پی جدایی از تیم صنعتی

محمدحسین اسلامی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن یک سال دیگر تحت قرارداد این باشگاه است، با این وجود مبلغ قرارداد وی با توجه به قیمت روز بسیار پایین است. همین موضوع باعث شده است که اسلامی دو درخواست افزایش قیمت قرارداد یا صدور اجازه خروج را مطرح کند.

16 مرداد 1402

توسعه زیرساختهای ارتباطی با فناوری ایرانی

محمد جعفرپور در گفتگو با خبرنگاران افزود: در توسعه زیرساختهای ارتباطی نگاه ما در دولت سیزدهم در راستای تحقق ایران قوی در مرحله اول به داخل کشور است و به توان و دانش جوانان نخبه ایرانی اعتقاد و باور کامل داریم.

1 تیر 1402

آیفون 15 پرو مکس رکورد ضخامت حاشیه های نمایشگر را می شکند

یکی از مشهورترین افشاگران صنعت گوشی های هوشمند که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت دارد، اعلام نموده که آیفون 15 پرو مکس از نظر ضخامت حاشیه های نمایشگر رکورد جدیدی را از آن خود می نماید. باید خاطرنشان کنیم این رکورد در حال حاضر در اختیار شیائومی 13...

26 اسفند 1401

تنوع قومیتی ظرفیتی مناسب برای توسعه صنعت بومگردی استان آذربایجان غربی است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تنوع قومیتی ظرفیتی مناسب برای توسعه صنعت بومگردی استان آذربایجان غربی است.

4 اسفند 1401

7 نشانه که می گوید کبد شما در خطر است!

چگونه بفهمیم که کبد بیش از حد کار نموده است و احتیاج به سم زدایی دارد ؟

1 اسفند 1401

رفتار تحقیرآمیز با نابغه ای که جان هزاران نفر را نجات داد

در سال 1916، او کلاه ایمنی به سر گذاشت و امدادگران را به جای امنی کشاند، اما نژاد پرستی مانع از معرفی او به عنوان یک قهرمان شد.

21 بهمن 1401

ویژگی های یک مبلمان باکیفیت چیست؟

امروزه با توجه به تنوع سلایق مردم و با پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی، به تبع سبکهای مختلفی نیز در ساخت و طراحی مبلمان خانگی مورد استفاده قرار گرفته است. بعلاوه اغلب از مبلمان منزل به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل استفاده میگردد که میتواند زیبایی خانه را...

19 بهمن 1401

این خودروهای پرطرفدار 10 تا 14 میلیون تومان گران شدند ، جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی را ببینید

قیمت خودرو همچنان درگیر نوسان است و بازار از ثبات پیشین خود خارج شده است. کارشناسان و فعالان این بازار می گویند که تغییر قیمتی به صورت ساعتی اعمال می گردد.

14 بهمن 1401

تسهیلات اعتباری طرحهای گردشگری استان اردبیل 9 برابر افزایش یافت

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، تسهیلات اعتباری طرحهای گردشگری استان اردبیل 9 برابر افزایش یافت.

10 بهمن 1401

مضرات خوردن چای با توت و خرما

متاسفانه بعضی از مردم بر این باورند که مصرف توت یا خرما به جای قند می تواند از بالا رفتن اندازه قند خون جلوگیری کند.

25 دی 1401

برج سازان با تهران چه خواهند کرد؟

نامه هشدارآمیز محمد منان رئیسی، رئیس سابق مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، خطاب به شهردار تهران درباره سیاست های حوزه شهرسازی درست در روزی نوشته شده که او صندلی خود در این مرکز را به عطاء الله رفیعی آتانی داد. رفیعی قائم مقام علیرضا زاکانی در مرکز...

1 آذر 1401

بعضی سیاره ها باعث جوان ماندن ستاره خود می شوند

به نظر می رسد که ستاره ها هم یک ترفند ضد پیری دارند و با داشتن خانواده یا به عبارتی سیاره های متناسب، می توانند جوان بمانند.

17 آبان 1401

حضور ناظر ویژه در سوپر جام و بازی معوقه

سوپر جام و یک دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر با حضور ناظر ویژه برگزار خواهد شد.

10 آبان 1401

زبان برنامه نویسی PLC چیست

اگر بخواهیم در دنیای دیجیتال که امروزه بسیار مورد اهمیت و توجه هست پیروز باشید باید به تمامی قطعات و ابزارهایی که در صنعت برق و الکترونیک وجود دارد آشنایی داشته باشیم تا بتوانیم شاهد شکوفایی و پیشرفت در این زمینه باشیم. یکی از مهمترین ابزارها که نقش...

2 آبان 1401

بشنوید از قالیچه نمدی پسر حضرت سلیمان!

خبرنگاران : روستای ابرسج واقع در شهرستان شاهرود قطب فراوری نمد در استان سمنان واقع شده است. در این روستا 70 درصد نمد مورد احتیاج کشور فراوری می گردد.

28 مهر 1401

آنالیز دو هدف در کمیسیون انرژی برای جبران ناترازی در فراوری و مصرف گاز طبیعی

شریعتی نیاسر گفت: دو هدف افزایش فراوری و بهینه سازی و کاهش شدت انرژی برای جبران ناترازی در فراوری و مصرف گاز طبیعی را در کمیسیون انرژی آنالیز کردیم.

26 مهر 1401

مذاکرات تهران و مسکو برای همکاری در صادرات گاز

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از مذاکرات تهران و مسکو برای توسعه و صادرات ال ان جی اطلاع داد و گفت: پروژه های بخش انرژی با تقویت زیرساخت های لازم در منطقه اوراسیا توسعه می یابد.

24 مهر 1401

کاربردهای مجذوب کننده و متنوع دستگاه پلاسما برای امور پزشکی

دستگاه پلاسما در چندین دهه اخیر به یک ابزار مهم در جهان تبدیل شده که یکی از کاربردهای آن در ساخت دستگاه های میکروالکترونیک است. درعین حال در این مدت فناوری پلاسما در بسیاری از زمینه های دیگر صنعت از جمله خودروسازی، تجهیزات پزشکی، منسوجات و هوافضا نیز...

15 شهریور 1401
تعداد: (168)