کاربردهای مجذوب کننده و متنوع دستگاه پلاسما برای امور پزشکی

به گزارش وبلاگ دلند چت، دستگاه پلاسما در چندین دهه اخیر به یک ابزار مهم در جهان تبدیل شده که یکی از کاربردهای آن در ساخت دستگاه های میکروالکترونیک است. درعین حال در این مدت فناوری پلاسما در بسیاری از زمینه های دیگر صنعت از جمله خودروسازی، تجهیزات پزشکی، منسوجات و هوافضا نیز خدمات زیادی را برای بشر انجام داده که موضوع مقاله امروز ما، وجه پزشکی این دستگاه خواهد بود.

کاربردهای مجذوب کننده و متنوع دستگاه پلاسما برای امور پزشکی

درمان پلاسما چیست؟

دستگاه پلاسما نوعی ابزار است که بر اساس تشکیل پلاسما میان سطوح دی الکتریک و سطوح زیستی؛ مانند پوست انسان فعالیت می نماید. بخش ed یا پلاسما پن زگیل های تناسلی سطحی، زخم های کوچک، چین وچروک پوست صورت و پلک را درمان می نماید و بخش dbd آن یا به عبارت دیگر پلاسمای سرد نیز برای ایجاد os یا اوزون از مولکول های موجود در جو و اتم اکسیژن مورداستفاده قرار می گیرد. به همین علت است که دستگاه پلاسما امکان استفاده در موارد ضدعفونی و ازبین بردن التهاب های بافتی را دارد.

دستگاه کربوکسی

کربوکسی تراپی در زمره کاربردی ترین شیوه های درمان و زیبایی به وسیله بسیاری از پزشکان در قبال بیمارانشان استفاده می گردد و محبوبیت بسیار زیادی دارد. نحوه استفاده از این دستگاه به این صورت است که به آن گاز دی اکسیدکربن تزریق می نمایند و آن را به زیر بافت های بدن منتقل می نمایند. این دستگاه در هر قسمتی که اندازه دی اکسیدکربن بیشتر مشاهده گردد، سریع تر عمل خون رسانی را برای آن قسمت انجام می دهد. از سوی دیگر دستگاه کربوکسی، دی اکسیدکربن را سریع تر به ریه می رساند تا زودتر از بدن خارج گردد. در این حالت خون رسانی افزایش پیدا می نماید و در نتیجه عروق بیشتری برای بدن ساخته می گردد که این فرایند منجر به ایجاد کلاژن بیشتر و بهبود شرایط الاستیسیته بافت ها می گردد.

دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف عملکرد بسیار عالی و مطلوبی برای پوست بدن دارد و می تواند با استفاده از لیزر RF یا رادیو فرکانسی بافت های پوستی را تحت تأثیر خود قرار دهد و سلول های پوست را بازسازی و جوان کند. درصورتی که از این وسیله بهره ببرید، به زیبایی پوست صورت، کاهش چین وچروک، ازمیان بردن آثار زخم روی پوست، بهبود بافت های پوستی، روشن شدن پوست، لیفت صورت و گردن، برطرف منافذ بافت پوست و موارد دیگر یاری بسیاری خواهید کرد. دستگاه آر اف فرکشنال روشی بسیار مطلوب برای جوان کردن پوست به شمار میرود.

دستگاه هایفو

دستگاه هایفو از امواج فراصوت یا اولتراسوند استفاده می نماید. این امواج مورداستفاده دستگاه های سونوگرافی هستند. درحالی که در این دستگاه امواج مذکور به صورت متمرکز به یک بخش خاص از پوست وارد می شوند و فراوری رشته های کلاژن را تحریک می نمایند. وظیفه کلاژن محکم کردن بافت های بدن از جمله پوست است که باعث می گردد که پوست بدن شما سفت تر و بدون چین وچروک باشد.

کلام آخر

مرکز ناریاتک در طول سال های فعالیت خود به عنوان یکی از شرکت های معتبر فراورینماینده تجهیزات پزشکی و صنعتی از جمله دستگاه پلاسما، دستگاه کربوکسی، دستگاه هایفو، دستگاه ار اف فرکشنال و دستگاه ار اف، تمام کوشش خود را به کار برده تا در نظام پزشکی کشور تحولات چشمگیری ایجاد کند. شما نیز در صورت داشتن مرکز پزشکی می توانید دستگاه های موردنیاز خود را از این مرکز تهیه کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "کاربردهای مجذوب کننده و متنوع دستگاه پلاسما برای امور پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربردهای مجذوب کننده و متنوع دستگاه پلاسما برای امور پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید