بازی نقش آفرینی Expedition 33 با تریلری فوق العاده معرفی گردید

به گزارش وبلاگ دلند چت، استودیوی سندفال اینتراکتیو (Sandfall Interactive)، بازی نقش آفرینی نوبتی Clair Obscur: Expedition 33 را با یک تریلر مجذوب کننده معرفی نموده است.

بازی نقش آفرینی Expedition 33 با تریلری فوق العاده معرفی گردید

سندفال اینتراکتیو که استودیویی نو در فرانسه است، شرکتی متشکل از پیشکسوتان صنعت و اعضای سابق استودیو هایی مانند یوبی سافت است که هدفشان ارائه بازی ها با تمرکز بر ارزش فراوری بالا محسوب می گردد. اکسپدیشن 33 اولین بازی این استودیو به شمار میرود که از قضا فوق العاده به نظر می رسد. این بازی با استفاده از آنریل انجین 5 ساخته می گردد.

تریلر 2 دقیقه ای این بازی نقش آفرینی نوبتی، دنیایی را نشان می دهد که تحت کنترل شخصی به نام Painteress است، فردی خداگونه که در یک چرخه سالانه یک عدد نفرین شده را روی یکپارچه نقاشی می نماید. برای مردمی که در آنجا زندگی می نمایند، بسیاری از وجودشان پاک می شوند و سایه ای از مرگ بر کسانی که باقی می مانند، آویزان می گردد. بازیکنان در برابر Painteress به عنوان گروهی از بازماندگان که در کوشش برای شکستن این چرخه مرگ هستند، قرار می گیرند. با استفاده از نبرد های آمیخته با اکشن های نوبتی با شخصیت های مختلف که می توانند به وسیله بیلد ها، تجهیزات و مهارت های مختلف شخصی سازی شوند، بازیکنان در مسیر به جلو حرکت خواهند کرد.

با توجه به آن چیزی که در تریلر می بینیم، دنیای بازی یک قلمرو مسحورنماینده پر از دشمنان سورئال است. تنوع دشمنان ظاهرا بسیار بالا است و شاهد انواع موجودات کوچک و بزرگ هستیم. بعلاوه به نظر می رسد که اسرار و ماموریت های پنهان زیادی در طول مسیر وجود دارد که باید آن ها را کشف کنید. این در حالی است که از بین موجودات افسانه ای، می توانید متحدانی برای خود پیدا کنید، آن ها را به خدمت بگیرید، به روش های نو سفر دسترسی پیدا و منطقه ها مخفی را در نقشه کشف کنید.

در کنار این بازی، رویداد نو ایکس باکس چند غافلگیری دیگر مانند ریبوت Perfect Dark از The Initiative را نشان داد. با اینکه بسیاری انتظار تماشا Perfect Dark را در این مرحله نداشتند، شایعات حاکی از آن است که ممکن است هنوز راهی طولانی در پیش داشته باشد.

اکسپدیشن 33 در سال 2025 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، رایانه های شخصی و سرویس گیم پس در دسترس قرار می گیرد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی نقش آفرینی Expedition 33 با تریلری فوق العاده معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نقش آفرینی Expedition 33 با تریلری فوق العاده معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید