مازندران درسایه اتحاد، تعامل وپیگیری منافع مشترک به رشد واعتلای اقتصادی وآبادانی دست خواهد یافت

به گزارش وبلاگ دلند چت، خبرگزاری اریا- نشست صمیمانه استاندارمازندران تحت عنوان هم اندیشی و هم افزایی با مدیران و مسئولان عالیرتبه مازندرانی وزارت کشور درتهران برگزار شد .

مازندران درسایه اتحاد، تعامل وپیگیری منافع مشترک به رشد واعتلای اقتصادی وآبادانی دست خواهد یافت

به گزارش خبرنگاروبلاگ دلند چتدفترمازندران درشهرستان ساری، دراین نشست مهم و اثرگذار نقاط ضعف و قوت استان مازندران مانند ترافیک، راه های مواصلاتی، پسماند، اشتغال، صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی، منطقه ها آزاد اقتصادی استان، مسائل فرهنگی و اجتماعی بررسی و همچنین راهکارهای مرتفع نمودن این مسائل مورد بحث و مصاحبه قرار گرفت.

این نشست چندساعته با حضور استاندار و دهها تن از مدیران مجرب و متعهد وزارت کشور که اصالت مازنی دارند، برگزار شد و به فضل الهی با تشکیل کارگروه های تخصصی این نشست ها به طور برنامه محور ادامه خواهد یافت.

در این نشست؛ استاندار ضمن استقبال از برگزاری این نشست در آینده گفت؛ همه کسانی که دلسوز این استان محروم و مظلوم هستند برای رضایت خداوند و مردم باید دست به دست هم دهند تا گره ها و معضلات این استان پی در پی مرتفع گردد و باید تجربیات گرانبهای شما عزیزان در خدمت پیشرفت و آبادانی استان قرار گیرد.

استاندار تاکید کرد: مازندران، در سایه اتحاد، تعامل و پیگیری منافع مشترک به رشد و اعتلای اقتصادی و آبادانی دست خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مازندران درسایه اتحاد، تعامل وپیگیری منافع مشترک به رشد واعتلای اقتصادی وآبادانی دست خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران درسایه اتحاد، تعامل وپیگیری منافع مشترک به رشد واعتلای اقتصادی وآبادانی دست خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید