اخبار و رویدادها

اینفلوئنسر متفاوت اینستاگرام مجری تلویزیون شد

یک اینفلوئنسر هوش مصنوعی اعلام کرده است که پس از افزایش معروفیت، میزبان یک نمایش واقعی خواهد بود. آلبا رنای، یک اینفلوئنسر دیجیتالی مجذوب کننده با قدرت هوش مصنوعی است که مجری بخش ویژه ای در برنامه ریالتی شوی محبوب Survivor است.

14 فروردین 1403

سرخوشی در میگون تهران

خیلی ها دوست دارند قله توچال را مرکز قله های ایران بنامند، چون بلندترین کوه نزدیک مرکز است. تهرانی ها این قله بلندشان را در روزهای بدون ابر و گرد و غبار، از جبهه جنوبی اش می بینند، اما در آن سوی توچال، دامنه های شمال شرقی این کوه پایدار و پرآب، بسیار تماشایی...

6 فروردین 1403

سورن پلاس توربو گازسوز چگونه به جهان آمد؟ ، تراکم 11.7 در موتور EF7 خودرو

سورن پلاس توربو گازسوز قوی ترین خودرو تولید شده در کشور است. این محصول به زودی به بازار عرضه می شود. راندمان بالای این خودرو چگونه حاصل شده است؟

3 اسفند 1402

مقاصدی که در سال 2024 از گردشگران مالیات دریافت خواهند کرد

ایسنا/ این خبر پیرامون مقاصدی که در سال 2024 از گردشگران مالیات دریافت خواهند کرد، برای شما نوشته شده است.

9 بهمن 1402

همه چیز درباره خط نو متروی دبی

راه اندازی خط آبی مترو در دبی به افزایش سرعت حمل و نقل کمک می کند. این خط در طول 30 کیلومتر بوده و باعث اتصال خطوط قرمز و سبز شبکه حمل و نقل عمومی دبی به هم می شود. این اتفاق به عنوان گامی مهم در تکمیل توسعه و پیشرفت دبی به شمار میرود. این شهر بین المللی با...

6 دی 1402

ظاهر نامتعارف این مار خبرساز شد!، عکس

سر و کله گونه ای از مارمولک اسکینک (سقنقور) که گمان می رفت منقرض شده اند در کمال ناباوری در استرالیا پیدا شد.

26 آبان 1402

فهرست و اطلاعات کامل فست فودی ها و کافه های کرمان با اسنپ فود

کرمان، جاذبه ها و آثار تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده و همه ساله، تعداد بسیاری از افراد برای گردش و سفر، این شهر را انتخاب می نمایند. مسافران و گردشگران به کرمان می روند و از ارگ بم، مجموعه گنجعلی خان، یخدان مویدی و ... تماشا می نمایند. به علت حضور بسیار...

2 آبان 1402

روایت مرکز آمار از کاهش نابرابری در ایران ، جدول تغییرات ضریب جینی از ابتدای دهه 80 تا کنون را ببینید

مرکز آمار در تازه ترین گزارش خود از کاهش ضریب جینی در اقتصاد ایران اطلاع داد که به معنای کاهش نابرابری عایدی در بین خانوارهای ایران است. طبق این گزارش، ضریب جینی کل کشور از 0.3938 در سال1400 به 0.3877 در سال1401 رسیده است.

21 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز شنبه 11 شهریور 1402

خبرنگاران- آیفون 13 پرو مکس همچنان گران ترین گوشی موبایل در ایران است. فروشنده ها نسخه یک ترابایت آیفون 13 پرو مکس نات اکتیو را حدود 108 میلیون تومان می فروشند و قیمت آیفون 13 پرو مکس نسخه 512 گیگ را نزدیک 105 میلیون تومان اعلام می نمایند.

11 شهریور 1402

گزینه نکونام در پی جدایی از تیم صنعتی

محمدحسین اسلامی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن یک سال دیگر تحت قرارداد این باشگاه است، با این وجود مبلغ قرارداد وی با توجه به قیمت روز بسیار پایین است. همین موضوع باعث شده است که اسلامی دو درخواست افزایش قیمت قرارداد یا صدور اجازه خروج را مطرح کند.

16 مرداد 1402

مرگبارترین مهاجم فوتبال، این زن بیش از مسی و رونالدو گل زده است

دایانا متسون در حال رانندگی است اما نمی تواند گوشی تلفن همراه خود را چک کند. او می داند نباید این کار را انجام دهد چرا که حین رانندگی خطرناک است اما وسوسه زیادی برای این کار دارد.

8 مرداد 1402

توسعه زیرساختهای ارتباطی با فناوری ایرانی

محمد جعفرپور در گفتگو با خبرنگاران افزود: در توسعه زیرساختهای ارتباطی نگاه ما در دولت سیزدهم در راستای تحقق ایران قوی در مرحله اول به داخل کشور است و به توان و دانش جوانان نخبه ایرانی اعتقاد و باور کامل داریم.

1 تیر 1402

جایزه فیلم نامه را ژاپنی ها بردند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، در مراسم پایانی هفتادو ششمین دوره جشنواره فیلم کن که دیشب از ساعت 20:30 در گراند تئاتر لومیر برگزار گردید برندگان این دوره معرفی شدند و فیلم آناتومی یک سقوط به عنوان برنده نخل طلا انتخاب شد.

19 خرداد 1402

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

خبرنگاران: سفر آموزه­ های بسیار دارد، از آموختن جنبه ­های تاریخی یک محل تا آشنایی با آداب و سنن آنجا. ایران با این گونه گونی فرهنگی و قومی بسیار نکات آموزنده ­ای دارد که در سفر رخ می ­نماید. یکی از این جنبه­ ها فرهنگ خوراک ایران است.

31 اردیبهشت 1402

موجودی قدیمی تر از دایناسورها در طبیعت ایران، عکس

ایرنا نوشت: ماهی گورخری و ازون برون دو نوع ماهی آب های ایران هستند که اولی در جنوب و به سبب مقاومت شدید در آب بالای 40 درجه و ذخیره ژنتیکی و دیگری به علت ارزش مالی بالا از اهمیت بالایی برخوردارند.

14 اردیبهشت 1402

15 کارت حافظه میکرو SD پرفروش؛ مناسب گوشی و دوربین

اگر در پی خرید کارت حافظه میکرو SD برای افزایش ظرفیت حافظه داخلی دوربین و گوشی هوشمند خود هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 15 مدل باکیفیت و پرفروش آشنا کنیم.

4 اردیبهشت 1402

واژگونی اتوبوس در جاده آباده به اصفهان، 16 مصدوم و یک کشته

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: براثر واژگونی اتوبوس در محور آباده به سمت اصفهان و در پنج کیلومتری ایزدخواست 16 نفر مصدوم و یک نفر کشته شده است.

28 فروردین 1402

معلق بین زمین و آسمان؛ بندبازی بانوی ایرانی روی کلیشه ها

فرزانه شاهسوند، ورزشکار رشته هایلاین درباره فعالیتش در این رشته می گوید کار هایی که کلیشه شده که خانم ها باید آن ها را انجام دهند، برایش مجذوب نماینده نیست و دوست دارد فعالیتی را انجام دهد که همه فکر می نمایند زن ها توان انجام آن را ندارند.

22 فروردین 1402

فال روزانه و طالع بینی امروز شنبه 19 فروردین 1402؛ ذهنیت شما بلندپروازانه است

به خودتان افتخار کنید که انعطاف پذیر هستید و در طول روز به راحتی با جریان امور سازگار می شوید.

19 فروردین 1402

ایتالیا چگونه یک شهر تاریخی را رونق می دهد؟

مقام های ایتالیا قصد دارند به یاری ساخت یک راه آهن نو بین رُم و شهر باستانی پمپئی، گردشگری این محوطه باستان شناسی و سایر مکان های این شهر را رونق ببخشند.

15 فروردین 1402
تعداد: (760)