موبایل، تبلت و گجت ها

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز شنبه 11 شهریور 1402

خبرنگاران- آیفون 13 پرو مکس همچنان گران ترین گوشی موبایل در ایران است. فروشنده ها نسخه یک ترابایت آیفون 13 پرو مکس نات اکتیو را حدود 108 میلیون تومان می فروشند و قیمت آیفون 13 پرو مکس نسخه 512 گیگ را نزدیک 105 میلیون تومان اعلام می نمایند.

11 شهریور 1402

مرگبارترین مهاجم فوتبال، این زن بیش از مسی و رونالدو گل زده است

دایانا متسون در حال رانندگی است اما نمی تواند گوشی تلفن همراه خود را چک کند. او می داند نباید این کار را انجام دهد چرا که حین رانندگی خطرناک است اما وسوسه زیادی برای این کار دارد.

8 مرداد 1402

آیا پرینت بلیط هواپیما الزامی است؟ (نحوه دریافت PDF بلیط)

معمولا آن دسته از مسافرانی که متقاضی سفر با هواپیما می باشند، مساله زمان و کوتاه شدن مسافت برایشان اولویت دارد و ما در عصری به سر می بریم که تسریع در زمان از مهمترین نقاط قوت آن می باشد.

26 خرداد 1402

قلم زنی آنقدر سخت است که جوانان رغبتی به آن نشان نمی دهند

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، قلم زنی آنقدر سخت است که جوانان رغبتی به آن نشان نمی دهند.

6 اردیبهشت 1402

15 کارت حافظه میکرو SD پرفروش؛ مناسب گوشی و دوربین

اگر در پی خرید کارت حافظه میکرو SD برای افزایش ظرفیت حافظه داخلی دوربین و گوشی هوشمند خود هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 15 مدل باکیفیت و پرفروش آشنا کنیم.

4 اردیبهشت 1402

5 علت علمی برای کتاب خواندن

کتاب خواندن می تواند مهارت های ذهنی زیادی را در شما پرورش دهد. کتاب های داستانی برای این منظور مناسب تر خواهند بود.

21 فروردین 1402

آیفون 15 پرو مکس رکورد ضخامت حاشیه های نمایشگر را می شکند

یکی از مشهورترین افشاگران صنعت گوشی های هوشمند که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت دارد، اعلام نموده که آیفون 15 پرو مکس از نظر ضخامت حاشیه های نمایشگر رکورد جدیدی را از آن خود می نماید. باید خاطرنشان کنیم این رکورد در حال حاضر در اختیار شیائومی 13...

26 اسفند 1401

5 نشانه خرابی باتری موبایل سامسونگ

برای تشخیص خرابی باتری موبایل سامسونگ به تخصص خاصی احتیاج ندارید، با مطالعه چند نکته ساده که در این مقاله بیان خواهیم کرد، به راحتی می توانید نشانه خرابی باتری موبایل سامسونگ را تشخیص دهید. پس با خبرنگاران همراه باشید.

25 آبان 1401

معرفی تراشه تازه کوالکام

احتمالا کوالکام تراشه نو خود را 24آبان معرفی می نماید.

20 آبان 1401

مانیتور نو SMART ال جی با امکاناتی فوق العاده

این مانیتور همه کاره همراه با webOS 22 تلویزیون ال جی برای پخش بی وقفه محتوا برای بهره وری و تفریح ایده آل است،

11 آبان 1401

با این اپلیکیشن های اندرویدی حرفه ای عکاسی کنید

گجت نیوز نوشت: در اینجا به معرفی برترین نرم افزارهای دوربین سال 2022 برای گوشی های اندرویدی می پردازیم که تجربه متفاوتی از عکاسی با موبایل را ارائه می دهند.

22 مهر 1401

هدست واقعیت ترکیبی اپل ممکن است برای کار کردن به دو اپل واچ احتیاج داشته باشد

اگر فکر می کنید که محصولات زیست بوم اپل گران تر از قیمت های حال حاضرشان نخواهند شد، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. این طور که به نظر می رسد هدست واقعیت ترکیبی اپل ممکن است برای کار کردن به دو اپل واچ احتیاج داشته باشد. دو تراشه 300 دلاری اپل واچ، قطعاً...

10 مرداد 1401

10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (3 مرداد 1401)

برای خرید لپ تاپ، کاربران با برند ها و گزینه های مختلفی روبه رو هستند که طبیعتا باید بر اساس احتیاج و بودجه قیمتی مد نظرشان برای خرید اقدام نمایند. در این مقاله به رسم همواره قصد داریم تا نگاهی کوتاه به 10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران بیندازیم و آن ها را برای...

9 مرداد 1401

معرفی گوشی مقرون به صرفه قیمت ریلمی C30

گوشی هوشمند پایه ریلمی C30 با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری Realme UI Go Edition اخیرا رونمایی شده و فروش آن از تاریخ 27 ژوئن شروع خواهد شد.

29 تیر 1401

بهترین دانگل وای فای دو بانده برای لپ تاپ

تی پی لینک مدت ها است دانگل وای فای دو بانده Archer T3U را معرفی کرده است. دانگلی که در کنار Archer T3U Nano، جدیدترین دانگل های وای فای AC تی پی لینک محسوب می شوند ولی هنوز وارد بازار ایران نشدند.

17 تیر 1401

رندرها و بعضی مشخصات موتورولا E32 لو رفت

طی هفته های اخیر، شایعه ها و حدس های زیادی درباره مشخصات بعضی گوشی های هوشمند تازه موتورولا در فضای مجازی منتشر شد و این مقوله نشان می دهد که موتورولا عزم خود را برای معرفی چند محصول تازه در آینده نزدیک جزم نموده است. به همین دلیل، افشاگران رندر های یکی...

11 تیر 1401

بازی موبایل وارکرفت به نام Arclight Rumble معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

شرکت بلیزارد (Blizzard) در برنامه زنده اخیر خود از بازی وارکرفت آرکلایت رامبل (Warcraft Arclight Rumble) رونمایی کرد. این بازی رایگان بوده و برای پلتفرم تلفن همراه عرضه خواهد شد.

6 تیر 1401

ریلمی 9 پرو و پرو پلاس به طور رسمی معرفی شدند

شرکت ریلمی بالاخره پس از شایعه های زیاد از گوشی های هوشمند ریلمی 9 و ریلمی 9 پرو پلاس رونمایی کرد. این گوشی های هوشمند ریلمی از مشخصات فنی بسیار خوبی نظیر تراشه های قدرتمند میان رده، باتری های با ظرفیت بالا و بعلاوه سرعت شارژ سریع و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی...

20 خرداد 1401

تست کرونا در منزل هومکا با پاسخ دهی سریع و مطمئن

همانطور که می دانید بیماری کرونا در دو سال گذشته باعث نگرانی بسیاری در مردم شده است و سوالات بسیاری درمورد تست خانگی کرونا به وجود آمده است. اگر احساس می کنید علائم کرونا دارید، ضروری است که در یک مرکز معتبر تست کرونا بدهید. آزمایش های گوناگونی برای تشخیص...

16 خرداد 1401

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تهران (پانا) - عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تذکرهای کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

14 خرداد 1401
تعداد: (75)