با مهم ترین لوازم جانبی سفر آشنا شوید

به گزارش وبلاگ دلند چت، در طول سفر همواره باید با خود یکسری وسایل ضروری نظیر آداپتور مسافرتی، بالش گردنی و... داشته باشید که می تواند سفری راحت و بی دغدغه را برایتان به ارمغان بیاورد.

با مهم ترین لوازم جانبی سفر آشنا شوید

مسافرت مانند غذا برای روح و فکر است تا به این ترتیب آن را سرزنده و فعال نگه دارد. هر کسی دوست دارد تا جایی که می تواند سفر کند؛ اما هر مسافری، از یک جایی سفر خود را آغاز نموده و برای اولین بار چمدان سفرش را آماده نموده است. به واسطه هیجان و عجله، بخشی از لوازم ضروری سفر را فراموش نموده است. حتی مسافران مجرب نیز گاهی اوقات این اشتباه را نموده اند، پس نباید فقط کسانی که برای اولین بار به سفر می فرایند را سرزنش کرد. در ادامه قصد داریم فهرستی از وسایل ضروری سفر را به شما معرفی کنیم تا در مسافرت همراه خود داشته باشید.

1. آداپتور مسافرتی

پریز برق در کشورهای مختلف، یکسان نیست و به همین علت باید یک آداپتور مسافرتی همه کاره داشته باشید که یاری بزرگی برای شما خواهد بود. با این وسیله می توانید در هر هتلی که اقامت دارید، دستگاه های برقی خود مانند تلفن، دوربین، لپ تاپ و سایر وسایل ضروری را شارژ کنید.

2. پاور بانک

پاور بانک (شارژ همراه) در صدر فهرست وسایل ضروری سفر قرار گرفته است. همواره برای شما میسر نیست که بتوانید در کوهستان، جنگل یا ساحل، به پریز برق دسترسی داشته باشید. با این حال در صورتی که پاور بانک داشته باشید، دیگر نسبت به تمام شدن باتری وسایل الکتریکی مهم خود نگران نخواهید بود.

3. بطری بدون نشت

وسایل متعددی را باید در طول سفر همراه خود داشته باشید، نظیر شامپو، نرم نماینده، کرم، لوسیون و... که به صورت مایع هستند. کافی است این وسایل را در بطری بدون نشت (Leak-proof bottle) بگذارید، به این ترتیب دیگر نشت ننموده و کیف یا چمدان شما را کثیف نمی نمایند. بطری های با سایز کوچک برای مسافرت مناسب هستند و ماموران فرودگاه هم به شما ایراد نمی گیرند.

4. گوش گیر و هدفون

گوش گیر و هدفون قطعا در ردیف 5 لوازم اصلی مسافرت محسوب می گردد. با این وسایل می توانید از شر سر و صدای اطراف خود خلاص شده و در افکار خود فرو بروید. هنگامی که برای خرید هدفون می روید، حتما به فکر سلامتی و راحتی گوش خود نیز باشید.

5. قفل ایمنی و نوار ایمن

هر زمان که به شهر نوی می روید، ترس از دزدی و سرقت در پس زمینه فکر تان وجود دارد. پس بهتر است که قفل ایمنی رمزدار برای محافظت از چمدان های خود داشته باشید. البته می توانید چمدان هایی با نوار ایمن انتخاب کنید که سارقان نمی توانند آن را بریده و بدزدند. به هر حال در بازدید از مکان های نو، احتیاط شرط عقل است و با رعایت ایمنی، پشیمان نخواهید شد.

6. چاقوی سوئیسی

زمانی که می خواهید طناب یا چیزی مشابه آن را ببرید، چاقوی سوئیسی می تواند یاری فوق العاده ای باشد. این یک وسیله چندکاره است که باید همواره در کوله پشتی شما موجود باشد.

7. بالش گردن

در طی سفر با هواپیما یا حتی در سفرهای جاده ای طولانی، یک خواب راحت مشکل خواهد بود. بالش گردن قطعا برترین وسیله برای این منظور است.

دو وسیله ضروری دیگر شامل دارو و ضد آفتاب می گردد. با وجود کلیه این وسایل در چمدان یا کوله پشتی تان، می توانید به راحتی به هر جای جهان سفر کنید.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com

به "با مهم ترین لوازم جانبی سفر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مهم ترین لوازم جانبی سفر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید