بازی موبایل وارکرفت به نام Arclight Rumble معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ دلند چت، شرکت بلیزارد (Blizzard) در برنامه زنده اخیر خود از بازی وارکرفت آرکلایت رامبل (Warcraft Arclight Rumble) رونمایی کرد. این بازی رایگان بوده و برای پلتفرم تلفن همراه عرضه خواهد شد.

بازی موبایل وارکرفت به نام Arclight Rumble معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

ادم کوگلر (Adam Kugler) کارگردان آرکلایت رامبل در خصوص آن گفت:

آرکلایت رامبل به شما اجازه می دهد تا بیش از 60 کاراکتر مختلف را کنترل کنید. تمامی کاراکترها نیز همان موارد موجود در بازی وارکرفت هستند. به زودی نیز قرار است نسخه آزمایشی محدود این بازی عرضه گردد. البته هنوز اطلاعات زیادی از منطقه ها عرضه اعلام نشده است.

آرکلایت رامبل در اصل قرار است هر چیزی که بلیزارد از دنیای گیمینگ موبایل قصد دارد را برآورده کند. طبق چیزی که اعلام شده این بازی برای افرادی که زمان زیادی روی آن بگذارند، پاداش خوبی خواهد داشت. به همین علت تجربه آن خسته کننده نخواهد شد.

چند وقت پیش بود که یک بسته الحاقی تازه به نام پرواز اژدها (Dragon Flight) برای بازی دنیای وارکرفت (World of Warcraft) معرفی گردید. این بسته الحاقی موارد تازهی را به بازی افزود که باعث شد دوباره نام دنیای وارکرفت بر سر زبان ها بیافتد. نکته مهم اینجاست که با توجه به مسائل این مدت بلیزارد انتظار افت را از آن داشتیم. با این حال این شرکت همچنان به کار خود ادامه داده و بدون وقفه در کوشش است تا مسائل خود را رفع کند.

همینطور اینکه بلیزارد با عرضه بسته های الحاقی و عناوین تازه نشان داد که همچنان زنده است. البته حضور این شرکت در دنیای گیمینگ موبایل چندان گسترده نبود. به همین علت باید دید که تجربه چندین ساله بلیزارد میتواند در دنیای گیمینگ موبایل هم پیروز عمل کند یا نه.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی موبایل وارکرفت به نام Arclight Rumble معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایل وارکرفت به نام Arclight Rumble معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید