اخبار اقتصادی

مقاصدی که در سال 2024 از گردشگران مالیات دریافت خواهند کرد

ایسنا/ این خبر پیرامون مقاصدی که در سال 2024 از گردشگران مالیات دریافت خواهند کرد، برای شما نوشته شده است.

9 بهمن 1402

همه چیز درباره خط نو متروی دبی

راه اندازی خط آبی مترو در دبی به افزایش سرعت حمل و نقل کمک می کند. این خط در طول 30 کیلومتر بوده و باعث اتصال خطوط قرمز و سبز شبکه حمل و نقل عمومی دبی به هم می شود. این اتفاق به عنوان گامی مهم در تکمیل توسعه و پیشرفت دبی به شمار میرود. این شهر بین المللی با...

6 دی 1402

فهرست و اطلاعات کامل فست فودی ها و کافه های کرمان با اسنپ فود

کرمان، جاذبه ها و آثار تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده و همه ساله، تعداد بسیاری از افراد برای گردش و سفر، این شهر را انتخاب می نمایند. مسافران و گردشگران به کرمان می روند و از ارگ بم، مجموعه گنجعلی خان، یخدان مویدی و ... تماشا می نمایند. به علت حضور بسیار...

2 آبان 1402

روایت مرکز آمار از کاهش نابرابری در ایران ، جدول تغییرات ضریب جینی از ابتدای دهه 80 تا کنون را ببینید

مرکز آمار در تازه ترین گزارش خود از کاهش ضریب جینی در اقتصاد ایران اطلاع داد که به معنای کاهش نابرابری عایدی در بین خانوارهای ایران است. طبق این گزارش، ضریب جینی کل کشور از 0.3938 در سال1400 به 0.3877 در سال1401 رسیده است.

21 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز شنبه 11 شهریور 1402

خبرنگاران- آیفون 13 پرو مکس همچنان گران ترین گوشی موبایل در ایران است. فروشنده ها نسخه یک ترابایت آیفون 13 پرو مکس نات اکتیو را حدود 108 میلیون تومان می فروشند و قیمت آیفون 13 پرو مکس نسخه 512 گیگ را نزدیک 105 میلیون تومان اعلام می نمایند.

11 شهریور 1402

موجودی قدیمی تر از دایناسورها در طبیعت ایران، عکس

ایرنا نوشت: ماهی گورخری و ازون برون دو نوع ماهی آب های ایران هستند که اولی در جنوب و به سبب مقاومت شدید در آب بالای 40 درجه و ذخیره ژنتیکی و دیگری به علت ارزش مالی بالا از اهمیت بالایی برخوردارند.

14 اردیبهشت 1402

اندازه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟

رئیس سازمان تامین اجتماعی از اندازه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی رونمایی کرد و وعده داد این مبلغ به زودی واریز گردد. اما مبلغ عیدی بازنشستگان تامبن اجتماعی چقدر است؟

25 بهمن 1401

خبر خوش دولت ؛ با تعطیلی پنجشنبه ها موافقت شد

معاون گردشگری کشور گفت: تعطیلی پنجشنبه ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.

17 بهمن 1401

این خودروهای پرطرفدار 10 تا 14 میلیون تومان گران شدند ، جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی را ببینید

قیمت خودرو همچنان درگیر نوسان است و بازار از ثبات پیشین خود خارج شده است. کارشناسان و فعالان این بازار می گویند که تغییر قیمتی به صورت ساعتی اعمال می گردد.

14 بهمن 1401

جاذبه های گردشگری محله اگزامپل، محله ای دیدنی در بارسلونا

شهر بارسلونا Barcelona، مرکز درخشان کاتالونیا Catalonia در اسپانیا یک شهر ساحلی بی نهایت زیباست که با سبک زندگی آفتابی و زیبای خود بسیار جلوه می نماید. چشم انداز های فوق العاده، معماری خیره کننده و جاذبه های فرهنگی شکوهمند یک مقصد گردشگری بسیار مجذوب کننده را...

22 دی 1401

قیمت سنگ های فوگی مانتین ، شاهکاری بی نظیر در آمریکا

معدن سنگ های فوگی مانتین (قیمت سنگ های فوگی مانتینقابل تصور نیست) که در شهر بون در کارولینای شمالی آمریکا و در نزدیکی پارک آن قراردارد، جاذبه ای است که از طریق یک خانواده اداره می گردد و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا سطل هایی از سنگ های گرانبها...

21 دی 1401

توزیع رایگان داروی اس ام آ برای بیماران زیر 10 سال، ورود یک محموله دارویی تازه به کشور

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: هزینه داروی هر بیمار اس ام آ یک میلیارد تومان است.

11 آذر 1401

برج سازان با تهران چه خواهند کرد؟

نامه هشدارآمیز محمد منان رئیسی، رئیس سابق مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، خطاب به شهردار تهران درباره سیاست های حوزه شهرسازی درست در روزی نوشته شده که او صندلی خود در این مرکز را به عطاء الله رفیعی آتانی داد. رفیعی قائم مقام علیرضا زاکانی در مرکز...

1 آذر 1401

5 نشانه خرابی باتری موبایل سامسونگ

برای تشخیص خرابی باتری موبایل سامسونگ به تخصص خاصی احتیاج ندارید، با مطالعه چند نکته ساده که در این مقاله بیان خواهیم کرد، به راحتی می توانید نشانه خرابی باتری موبایل سامسونگ را تشخیص دهید. پس با خبرنگاران همراه باشید.

25 آبان 1401

بعضی سیاره ها باعث جوان ماندن ستاره خود می شوند

به نظر می رسد که ستاره ها هم یک ترفند ضد پیری دارند و با داشتن خانواده یا به عبارتی سیاره های متناسب، می توانند جوان بمانند.

17 آبان 1401

نرخ تورم دهک های درآمدی در مهرماه اعلام شد

نرخ تورم کل کشور در مهر ماه 1401، برابر 42.9 درصد است که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 40.8 درصد برای دهک­­ دهم تا 48.7 درصد برای دهک­ اول نوسان دارد.

8 آبان 1401

بشنوید از قالیچه نمدی پسر حضرت سلیمان!

خبرنگاران : روستای ابرسج واقع در شهرستان شاهرود قطب فراوری نمد در استان سمنان واقع شده است. در این روستا 70 درصد نمد مورد احتیاج کشور فراوری می گردد.

28 مهر 1401

مذاکرات تهران و مسکو برای همکاری در صادرات گاز

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از مذاکرات تهران و مسکو برای توسعه و صادرات ال ان جی اطلاع داد و گفت: پروژه های بخش انرژی با تقویت زیرساخت های لازم در منطقه اوراسیا توسعه می یابد.

24 مهر 1401

اختراعات فضایی که زندگی را ساده تر کردند!

ناسا در جهت فعالیت ها و پژوهش های فضایی باعث ساخت وسایلی شده است که پس از سال ها به بخشی از زندگی روزمره مردم تبدیل شده اند.

5 مهر 1401

افتادن والدین در چاله گرانی سرویس مدارس

گرانی سرویس مدارس در آستانه سال تحصیلی نو نگرانی والدین دانش آموزان را در پی داشت.

29 شهریور 1401
تعداد: (230)