موسیقی

مقاصدی که در سال 2024 از گردشگران مالیات دریافت خواهند کرد

ایسنا/ این خبر پیرامون مقاصدی که در سال 2024 از گردشگران مالیات دریافت خواهند کرد، برای شما نوشته شده است.

9 بهمن 1402

8 علت عالی برای بازدید از تفلیس ، گرجستان Tbilisi

در این مقاله از معرفی شهر تفلیس درباره راهنمای سفر به تفلیس گرجستان یکی از مقصدهای پر بازدید نزد ایرانیان است، سخن خواهیم گفت.

18 شهریور 1401

پارکی که بر مبنای انیمیشن ها و فضای داستان های استودیو جیبلی قرار است ساخته گردد

یکی از پروژه های بسیار مورد انتظار استودیو جیبلی، یک انیمیشن تازه نیست، بلکه یک پارک منحصر به فرد بر اساس فیلم های گذشته آن است.

26 تیر 1401

روز شیراز؛ گرامیداشت شهر فرهنگ و هنر و ادب

شیراز یکی از شهرهای ایران است که روزی مخصوص به خود را در تقویم کشور ثبت نموده و هر سال به مناسبت 15 اردیبهشت برنامه های ویژه ای در این شهر برگزار می گردد.

13 خرداد 1401

حجم مبادلات تجاری ایران و آمریکا سال جاری چقدر بوده است؟

ایران و آمریکا در امسال حدود 83 میلیون دلار تبادل تجارت داشته اند که سهم واردات از این کشور بسیار بیشتر از صادرات به آن است ولی در مجموع تجارت اجرا شده در مقابل حجم تجارت خارجی ایران قابل توجه نیست.

28 اردیبهشت 1401

آشنایی با ورزشگاه ومبلی؛ خانه سه شیرها

کشور انگلستان یکی از حرفه ای ترین لیگ های فوتبال جهان را دارد شاید برای همین آن ها برای تیم ملی فوتبال کشورشان استادیومی بزرگ، مجهز و پیشرفته ساخته اند. این بار در سری مقاله های آشنایی با استادیوم ها استادیوم ومبلی، استادیوم ویژه تیم ملی انگلستان را...

9 اردیبهشت 1401

رامین بهنا با سرزمینم می آید

تهران (پانا) - اثر نو رامین بهنا با عنوان سرزمینم به زودی منتشر می شود.

24 فروردین 1401

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما: تیک بان

رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل را تجربه نموده باشید یا نه، تجربه رزرو آنلاین و آسان بلیط هواپیما، قطار و هتل با جایزه و تخفیف های ویژه برایتان قطعا دلچسب خواهد بود.

14 اسفند 1400

اولین تصاویر از بیرو، نقش بیرانوند را چه کسی بازی کرد؟

تصاویر فیلم سینمایی بیرو سومین فیلم سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی به تهیه کنندگی مجید برزگر رونمایی شد.

22 بهمن 1400

یکم دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار بخش رقابتی و غیر رقابتی جشنواره موسیقی فجر

تهران (پانا) - فراخوان ارسال آثار در بخش رقابتی و غیر رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر یکم دی ماه به اتمام رسیده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

18 بهمن 1400

کریسمس در اسپانیا

کریسمس در اسپانیا هم مانند سایر شهرها و کشورهای جهان، با سنت ها و آداب و رسوم خاصی همراه است. با خبرنگاران همراه باشید تا به اسپانیا سفر کنیم.

13 بهمن 1400

نمایش قصه ظهر آدینه در تماشاخانه سپند

تهران (پانا) - اجرای قصه ظهر آدینه نوشته محمد مساوات و کارگردانی راحله شمس آبادی از 30 آذر در تماشاخانه سپند میزبان علاقمندان است.

6 بهمن 1400

روایت دلشدگان ارکستر ملّی ایران از مادر

تهران (پانا) - ارکستر ملّی ایران شب موسیقی فیلم را بر صحنه می برد.

21 تیر 1400

نمایش گوشه ای از فرهنگ اقوام خراسان شمالی در موزه عمارت مفخم

عمارت مفخم بزرگ ترین و شاخص ترین اثر تاریخی دورۀ قاجار در استان خراسان شمالی است که در اوایل دهۀ 1300 هجری قمری به دستور یار محمدخان شادلو معروف به سردار مفخم، حاکم منطقه شمال خراسان، به عنوان محل سکونت او و خانواده ­اش ساخته شده است.

19 اسفند 1399

سریال فارگو؛ وقتی خون برف را آب می نماید

شاید وقتی برادران کوئن در سال 1996 فیلم سینمایی فارگو را می ساختند، هرگز فکر نمی کردند سال ها بعد سریالی براساس داستانی که آن ها پرورش داده بودند، نوشته گردد. این فیلم که در شصت و نهمین دوره از مراسم اسکار برنده دو جایزه بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و بهترین...

12 دی 1399

کمتر از 3 درصد تسهیلات کرونایی پرداخت شده در کشور مربوط به استان زنجان بود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، فاطمه کرباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به شرایط کرونایی موجود در کشور گفت: مقوله کرونا بخش های مختلف جامعه از جمله فرهنگ، هنر و رسانه را تحت تاثیر قرار داده است.

10 آذر 1399

حالا دیگر اسپاتیفای اجازه می دهد با متن ترانه ها دنبال آهنگ دلخواه تان بگردید

شاید زمان هایی باشد که مدام یک بیت شعر و ترانه را با خود زمزمه کنید ولی ندانید دقیقا متعلق به کدان آهنگ و موسیقی و خواننده است.

27 آبان 1399

دیپ فیک؛ برگ برنده هکرها در آینده

ایجاد اختلال عمدی در سیستم های هوش مصنوعی نیز یکی از بزرگترین خطرات این فناوری به شمار می رود چرا که این اختلال می تواند بسته به توان فرد یا گروه ایجاد کننده این اختلال، دردسر ها و خسارات جدی ایجاد کند.

25 مهر 1399

داستان های بامزه و خنده دار از سفرهای گردشگران مختلف در دنیا

گردشگران همواره داستانهای جالب و شگفت انگیزی برای گفتن دارند؛ داستانهایی پر از هیجان، جذابیت، شادی، اطلاعات جدید، چیزهای عجیب و تجربه های باورنکردنی. اما، در میان داستانهای آنها همواره داستانهای بامزه و خنده داری نیز پیدا می شوند که مستمع را به خنده...

15 مهر 1399

گوگل مپ بیشتر با دستگاه های اپل هماهنگ می گردد

گوگل از تطبیق بیشتر اپلیکیشن نقشه خود با دستگاه های اپل خبر داده است. بدین ترتیب قابلیت های گوگل مپ برای کارپلی و ساعت اپل آسان تر در دسترس خواهد بود.

9 مهر 1399
تعداد: (22)