حالا دیگر اسپاتیفای اجازه می دهد با متن ترانه ها دنبال آهنگ دلخواه تان بگردید

به گزارش وبلاگ دلند چت، شاید زمان هایی باشد که مدام یک بیت شعر و ترانه را با خود زمزمه کنید ولی ندانید دقیقا متعلق به کدان آهنگ و موسیقی و خواننده است.

حالا دیگر اسپاتیفای اجازه می دهد با متن ترانه ها دنبال آهنگ دلخواه تان بگردید

اسپاتیفای این ویژگی را فراهم نموده تا با متن دنبال موسیقی بگردید. اکنون شما می توانید آهنگ های دلخواه خود را به وسیله جست وجوی متنی در اپلیکیشن های iOS و اندروید گوش کنید.

استفاده از این ویژگی در اسپاتیفای بسیار ساده است. کلمات و جملاتی از متن را در نوار جست وجوی Spotify تایپ و آهنگ های جست وجو شده را گوش کنید. آهنگ هایی که دقیقا دارای متن جست وجو شده شما باشند؛ دارای برچسب Lyrics match هستند.

بسیاری از ما دوست نداریم نام یک آهنگ و موسیقی را به خاطر بسپاریم یا جایی یادداشت کنیم متعلق به کدام آلبوم است. به همین دلیل، ویژگی جست وجوی متنی برای آهنگ ها بسیار مفید و کاربردی است.

آهنگ های زیادی در ذهنمان گیر کردند یا اینکه به طور ناگهانی متن آن ها را به یاد می آوریم و دلمان می خواهد سریعا آهنگ آن را بشنویم.

در حالی اسپاتیفای ویژگی جست وجوی متنی را به سرویس استریم موسیقی خود افزوده است که اپل در سال 2018 قابلیت پیدا کردن آهنگ ها با استفاده از متن را فراهم نموده است.

اسپاتیفای در ماه ژوئن هم از سرویس Musixmatch رونمایی کرد که متن یک آهنگ را به صورت بی درنگ نمایش می دهد. اپل نیز این قابلیت را سال گذشته به iOS 13 آورد و کاربران می توانستند همزمان با گوش دادن به یک موسیقی؛ متن آن را بی درنگ مشاهده نمایند.

قطعا این قابلیت ها باعث لذت بردن بیشتر کاربران از سرویس های استریم موسیقی اسپاتیفای خواهد شد و این شرکت را در صندلی بهتری برای رقابت با دیگر سرویس های استریم موسیقی مانند اپل موزیک قرار می دهد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "حالا دیگر اسپاتیفای اجازه می دهد با متن ترانه ها دنبال آهنگ دلخواه تان بگردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالا دیگر اسپاتیفای اجازه می دهد با متن ترانه ها دنبال آهنگ دلخواه تان بگردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید