پارکی که بر مبنای انیمیشن ها و فضای داستان های استودیو جیبلی قرار است ساخته گردد

به گزارش وبلاگ دلند چت، یکی از پروژه های بسیار مورد انتظار استودیو جیبلی، یک انیمیشن تازه نیست، بلکه یک پارک منحصر به فرد بر اساس فیلم های گذشته آن است.

پارکی که بر مبنای انیمیشن ها و فضای داستان های استودیو جیبلی قرار است ساخته گردد

این شهربازی که پارک جیبلی نامیده می گردد، قرار است در 1 نوامبر 2022 افتتاح گردد و بعضی از منطقه ها آن هم برنامه ریزی شده تا در پاییز سال 2023 تکمیل شوند.

به تازگی تصاویر جدیدی از این پروژه منتشر شده است.

ساختمان ها و باغ های تخیلی این پارک بر اساس مکان هایی که در انیمیشن ها به تصویر کشیده شده اند، طراحی شده اند. این پارک به پنج منطقه اصلی تقسیم می گردد که هر کدام حول یک موضوع و فیلم خاص متمرکز هستند. نزدیک ترین منطقه به ورودی پارک سیشون نو اوکا (ترجمه شده به عنوان تپه جوانی) است که بر اساس معماری قلعه متحرک هاول - که در دنیای فانتزی قرن 19 اتفاق می افتد - و خانه مزرعه در انیمیشن Whisper در سال 1995 ساخته شده است.

برای کسانی که علاقه مند به تماشای پشت صحنه فیلم های هستند، منطقه 2: Ghibli daisoko (انبار جیبلی) در نظر گرفته شده. در اینجا، بازدیدنمایندگان می توانند یادگاری هایی از بعضی از انیمیشن ها، نمایشگاه های منحصر به فرد و فیلم های منتخب را ببینند.

دوندوکو موری (جنگل دوندوکو) سومین منطقه ای است که در سال 2022 افتتاح می گردد و بر اساس یکی از معروف ترین محصولات استودیو جیبلی به نام همسایه من توتورو ساخته شده است. این بخش از پارک شامل یک کپی از خانه مزرعه در فیلم و بعلاوه انبوهی از درختان و جهت های پیاده روی خواهد بود.

دو منطقه ای که قرار است در سال 2023 افتتاح شوند عبارتند از Mononoke no sato (روستای Mononoke) و Majo no tani (دره جادوگر). اولی فیلم شاهزاده مونونوکه را گرامی می دارد و شامل یک شهر آهنی واقعی تاتارابا، مجسمه های متعددی از موجودات داستان و انبوهی از حیات گیاهی است.

Majo no tani بر اساس انیمیشن سرویس تحویل کی کی ساخته خواهد شدو یک کپی از خانه دوران کودکی کی کی و نانوایی که او در بیشتر فیلم در آن زندگی می نماید، دارد. این مکان بازدیدنمایندگان می توانند بازسازی قلعه متحرک هاول را نیز مشاهده نمایند.

بخوانید:

داستان واقعی واکمن و وسایل قابل حمل پخش موسیقی

تا به امروز من مثل خیلی ها، تصور می کردم که شرکت سونی، مخترع نخستین وسیله قابل حمل پخش موسیقی از کاست یعنی واکمن است، ولی ظاهرا این طور نیست!داستان کلاسیکی که ما تا به حال در خصوص اختراع واکمن خوانده بودیم، این بود:واکمن در سال 1978 از طریق یکی از مهندسین سونی به نام نبوتوشی کیهارا…

منبع: یک پزشک

به "پارکی که بر مبنای انیمیشن ها و فضای داستان های استودیو جیبلی قرار است ساخته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکی که بر مبنای انیمیشن ها و فضای داستان های استودیو جیبلی قرار است ساخته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید