بازارهای جهانی، تحت تأثیر احتمال قرنطینه مجدد در اروپا

به گزارش وبلاگ دلند چت، تهران (پانا) - احتمال از سرگیری قرنطینه سراسری به علت شیوع مجدد کرونا در اتریش و بعضی از اقتصادهای بزرگ اروپا، بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار داده است.

بازارهای جهانی، تحت تأثیر احتمال قرنطینه مجدد در اروپا

به گزارش اقتصادنیوز، امروز بازار رمزارزها فرایند نزولی گذشته خود را ادامه داد. بیت کوین در روز گذشته پس از کاهش 6 درصدی قیمت، به 56.6 هزار دلار و پایین ترین سطح یک ماهه اخیر رسید، این رمزارز فرایند دیروز را در بازار امروز نیز ادامه داد.

هم اکنون بیت کوین با کاهش حدود 5 درصدی به 56 هزار و 857 دلار رسید که این رقم نشان دهنده آن است که بازدهی قدرتمندترین رمز ارز دنیا در هفته جاری منفی 11 درصد بوده است.

با آنالیز نوسانات بازارهای دنیای آشکار می گردد که طلا در اروپا فرایندی ثابت و آرام را طی می نماید. فلز زرد روز را با قیمت 1858 دلار در هر اونس بازار را شروع کرد. نقره 0.30 درصد رشد کرد و با 24.85 دلار در هر اونس معامله شد.

اتریش گفت که در کوشش برای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا، قرنطینه سراسری را دوباره اعمال خواهد نمود و بعلاوه واکسیناسیون اجباری را از فوریه(بهمن) شروع خواهد نمود. ینس اسپان، وزیر بهداشت آلمان نیز از رد احتمال اقدامات مشابه خودداری کرد و این نگرانی را به وجود آورد که بزرگترین اقتصاد اروپا برای سومین زمستان متوالی تعطیل گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بازارهای جهانی، تحت تأثیر احتمال قرنطینه مجدد در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارهای جهانی، تحت تأثیر احتمال قرنطینه مجدد در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید