کارگاه آشنایی با انتخابات ریاست&zwnjجمهوری و بودجه برگزار می&zwnjشود

به گزارش وبلاگ دلند چت، تهران (پانا) - شورای نگهبان با همکاری پژوهشکده این شورا کارگاه فرآیند نظارت بر انتخابات و کارگاه آموزشی آشنایی با بودجه و فرآیند تصویب آن را برگزار می کند.

کارگاه آشنایی با انتخابات ریاست&zwnjجمهوری و بودجه برگزار می&zwnjشود

با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، شورای نگهبان به همراه پژوهشکده این شورا اقدام به برگزاری کارگاهی آموزشی با عنوان آشنایی با فرآیند نظارت بر انتخابات کرده است.

در این کارگاه که به صورت مجازی برگزار خواهد شد، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان و محمد بهادری جهرمی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در سه هفته متوالی (شنبه 29 آذر، شنبه 6 دی و شنبه 13 دی ساعت 18) در موضوعاتی چون مفهوم و چرایی نظارت موثر (استصوابی)، سابقه و تاریخچه نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، شرایط داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و نحوه احراز آنها توسط شورای نگهبان و فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و نحوه آن، به تدریس خواهند پرداخت.

این دوره آموزشی صرفا برای وبلاگ دلند چت برگزار خواهد شد و در خاتمه دوره به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

کارگاه آموزشی آشنایی با بودجه و فرآیند تصویب آن

همچنین به همت پژوهشکده شورای نگهبان، کارگاه آموزشی آشنایی با بودجه و فرآیند تصویب آن همراه با تحلیل رویه شورای نگهبان برگزار می شود.

این کارگاه آموزشی در 4 جلسه در روزهای 25 آذرماه، 2 دی ماه، 9 دی ماه، 16 دی ماه سال جاری به صورت مجازی در 4 جلسه 2 ساعته با حضور اساتیدی چون سیدمجتبی حسینی پور معاون پژوهش های کاربردی پژوهشکده شورای نگهبان و داریوش ابوحمزه مدیر دفتر مطالعات مالیه عمومی و توسعه مدیریت مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

به شرکت کنندگان در تمام جلسات این کارگاه نیز گواهی معتبر علمی اعطا می شود . علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد علمی به نشانی اینترنتی www.nashr-rc.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کارگاه آشنایی با انتخابات ریاست&zwnjجمهوری و بودجه برگزار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آشنایی با انتخابات ریاست&zwnjجمهوری و بودجه برگزار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید