توزیع 62 تن برنج خارجی در ساری، پایش 7 هزار واحد صنفی

به گزارش وبلاگ دلند چت، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر جهاد کشاورزی ساری ، تا به امروز 380 کارتن تخم مرغ، 62 تن برنج وارداتی و روزانه به طور میانه 40 تن مرغ گرم با قیمت مصوب در این شهرستان توزیع می گردد .

توزیع 62 تن برنج خارجی در ساری، پایش 7 هزار واحد صنفی

به گزارش خبرنگاروبلاگ دلند چتدفترمازندران درشهرستان ساری، رضا پورفلاح گفت: با واگذاری قانون انتزاع تنظیم بازار کالاهای اساسی و اقلام خوراکی به وزارت جهاد کشاورزی و ورود جدی بازرسان به این حوزه، تا به امروز از هفت هزار و 120 واحد صنفی پایش شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه یک هزار و 356 تخلف در 781 واحد صنفی ثبت و به تعزیرات حکومتی معرفی گردید، ارزش ریالی این پرونده ها را 18 میلیارد و 209 میلیون ریال بیان کرد.

پورفلاح با اشاره به توزیع اقلام تنظیم بازاری برای آرامش بازار و حمایت از مصرف کنندگان، اضافه کرد: تا به امروز 380 کارتن تخم مرغ، 62 تن برنج وارداتی و روزانه به طور میانه 40 تن مرغ گرم با قیمت مصوب در این شهرستان توزیع می گردد.

این مسوول اعلام نمود: 82 تن شکر مصرفی برای خانوار نیز با قیمت مصوب 15 هزار تومان به ازای یک کیلوگرم در حال توزیع در این شهرستان است که به زودی برای توزیع در اختیار فروشگاه های معتبر قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "توزیع 62 تن برنج خارجی در ساری، پایش 7 هزار واحد صنفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 62 تن برنج خارجی در ساری، پایش 7 هزار واحد صنفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید