برترین شهر های ساحلی جهان را بشناسید!

به گزارش وبلاگ دلند چت، شهر های ساحلی و چشم انداز های شگفت انگیز اون همواره برای جهانگرد های تموم جهان مقصد مجذوب کنندهی به شمار میاد. غروب های فوق العاده مجذوب کننده با آب هوایی دلپذیر و غذاهای دریایی لذیذ و خوشمزه و تفریحات هیجان انگیزی که تنها می تونید در کنار ساحل اون ها رو تجربه کنید… جالبه بدونید که بیشتر شهر های محبوب جهان در امتداد ساحل قرار گرفتند و از نظر گردشگری پیشرفت بیشتری نسبت به سایر شهر های جهان دارند. در این مقاله با خبرنگاران همراه باشد تا با 10 تا از برترین شهر های ساحلی جهان بیشتر آشنا بشید.

برترین شهر های ساحلی جهان را بشناسید!

1- شهر ساحلی Rio de Janeiro

این شهر ساحلی معروف در برزیل با داشتن 25 مایل خط ساحلی یکی از معروف ترین شهر های ساحلی جهان به حساب میاد که دقیقا روبروی کوه های شکر یا the Sugar Loaf قرار گرفته و منظره فوق العاده ای داره. در این شهر ساحلی مجذوب نماینده، جشن ها مهیج و عجیب و غریبی در سال نو برای جهانگرد ها برگزار میشه و معمولا این موقع شلوغ ترین و البته پر هوادار ترین زمان ممکن برای سفر به این شهر ساحلی به حساب میاد. در امتداد ساحل رستوران های مشهور و بی نظیری با لذیذ ترین غذا ها از جهانگرد ها استقبال می نمایند و با انواع ورزش های آبی و دوپرخه سواری و پیاده روی در کنار ساحل می تونید برترین لحظات رو تجربه کنید. جزیره بورا بورا (Bora Bora) یکی از محبوب ترین جزایر رو برای جهانگرد ها داره و از جهانگردی ترین سواحل این شهر هم میشه به Copacabana، Leme، Ipanema، Leblon، Barra da Tijuca اشاره نمود.

2- شهر ساحلی بارسلونا

بارسلونا، شهری در جنوب اسپانیا و در امتداد دریای مدیترانه که حدود 2.7 مایل از این شهر در امتداد خط ساحلی قرار گرفته. در این شهر 7 ساحل قرار داره که همه اون ها به دست بشر ساخته شدند میشه گفت این سواحل از برترین سواحلی هستند که در تموم جهان ساخته شدند. سواحلی که در سال 1992 و پیش از بازی های المپیک در شهر بارسلون اسپانیا ساخته شد، یکی از جهانگردی ترین جاذبه های جهانگردی کشور به حساب میاد و ترکیب معماری باستانی و مدرن در ساخت این ساحل مجذوب نمایندهیت اون رو بیشتر کرده…بارسلونا یکی از برترین مقاصد برای آفتاب گرفتن به حساب میاد و از معروف ترین سواحل این شهر میشه به Barceloneta ،Mar Bella ،Nova Icaria ،Bogatell اشاره نمود.

3- شهر ساحلی میامی

میامی، مرکز استان جنوبی فلوریدا در ایالات متحده آمریکا با سواحل مجذوب نماینده و دیدنی که از جهانگردی ترین شهر های ساحلی جهان به حساب میاد و بخاطر داشتن آبی به رنگ روشن و ماسه های سفید و آب و هوایی لذت بخش محبوبیت زیادی بین جهانگرد ها داره. در این شهر می تونید انواع ورزش های آبی رو امتحان کنید و از منظره ها و منظره ها شگفت انگیز اطراف ساحل لذت ببرید. یکی از پر هوادار ترین سواحل این شهر ساحل فلوریداست که در اون می تونید شنا و قایق سواری در اقیانوس اطلس رو تجربه کنید و از جشن ها شاد و مهیج کنار ساحل لذت ببرید.

4- شهر ساحلی هونولولو (Honolulu)

شهری ساحلی و مجذوب نماینده در ایالات متحده آمریکا و مرکز جزیره بی نظیر هاوایی که به عنوان جهانگردی ترین مقصد در این جزیره هم به شمار میاد و معمولا در تمام طول سال شلوغه. این شهر ساحلی به خاطر ماسه های سفید، آب های آبی و منظره فوق العاده غروب خورشید محبوبیت زیادی بین جهانگرد ها داره. به علاوه یکی از مهیج ترین اتفاق هایی که در این ساحل اتفاق میفته رقابت های موج سواری بی نظیریه که در اون برگزار میشه.

5- شهر ساحلی سیدنی

این شهر ساحلی در استرالیا از برترین سواحل کشور به حساب میاد که جهانگرد های زیادی رو هم به سمت خودش جذب می کنه. این شهر با داشتن منظره فوق العاده سواحلی با ماسه های سفید و ورزش های آبی و غواصی یکی از برترین مقاصد برای جهانگرد های به حساب میاد. در سواحل سیدنی می تونید از برترین امکانات عمومی مثل غذا، حمام و هتل بهره مند بشید و در یکی از آرامبخش ترین سواحل جهان لحظات بی نظیری رو تجربه کنید. معروف ترین سواحل این شهر هم سواحل Bondi و Manly هستند که محبوبیت زیادی بین جهانگرد ها دارند.

6- شهر ساحلی هنگ کنگ

شاید اولین تصوری که از شهر هنگ کنگ وجود داره، تصوری از آسمان خراش ها و بلند ترین برج های جهانست که در اون اثری از مجذوب نمایندهیت های طبیعی نیست… ولی باید بدونید که برخلاف باور عمومی این شهر 40 ساحل عمومی در خودش جا داده که محبوبیت فوق العاده ای بین مردم محلی و جهانگرد ها داره که در کنار زندگی مردن و شلوغ شهری می تونه آرامش بی نظیری رو رقم بزنه. باید بدونید که کنگ کنگ یکی از سرسبز ترین شهر های دننیا به حساب میاد که در کنار همه ساختمان ها بلندش تقریبا سه چهارم اون رو منطقه ها روستایی تشکیل میدن.

7- شهر ساحلی کیپ تاون (Cape Town)

شهری ساحلی در تقاطع اقیانوس هند و اقیانوس اطلس که با منظره با شکوه ساحل در کنار کوه هایی سبز و داشتن سرگرمیات فوق العاده ای مثل غواصی، یکی از برترین مقاصد برای سرگرمی و آفتاب گرفتن در ساحل و لذت بردن از منظره های خیره نماینده به حساب میاد. از معروف ترین سواحل اون میشه به Llandudno، Sandy Bay، Clifton Beaches، Camps Bay اشاره نمود.

8- شهر ساحلی سانتا مونیکا (Santa Monica)

سومین شهر از ایالات متحده که در لیست برترین شهر های ساحلی جهان قرار داره و با سواحل خیره نماینده و منظره فوق العاده غروب خورشید از مهم ترین مقاصد برای علاقه مندان به شهر های ساحلی به حساب میاد. سواحل این شهر می تونید از انواع امکانات مختلف مثل جهت های پیاده روی مجذوب نماینده، رستوران های ساحلی و ورزش های مجذوب نمایندهی مثل والیبال، دوچرخه سواری و شنا بهره مند بشید و از آب و هوای خنک و دلپذیر این سواحل در طول سال لذت ببرید.

9- شهر ساحلی نایس (Nice)

شهری در جنوب شرقی فرانسه که از بزرگ ترین و پیشرفته ترین شهر های ساحلی اروپا به حساب میاد که در اون بیشتر از 300 ساحل عمومی و خصوصی وجود داره که در تمام ظول سال باز هستند و همواره پر از جهانگرد ها و جهانگرد های مختلفه. از معروف ترین سواحل اون میشه به Castel Plage ،Opera Plage ،Plage Beau Rivage ،Blue Beach اشاره نمود.

10- شهر ساحلی سنگاپور

سنگاپور در واقه جزیره ای کوچکه که صنعت جهانگردی تاثیر زیادی در رشد و توسعه اون داشته. برخی از سواحل سنگاپور طبیعی و برخی از اون ها مصنوعی هستند و جالبه که بدونید هر دو مدل از این سواحل اونقدر مجذوب نماینده و زیبا هستند که محبوبیت اون ها بین جهانگرد ها چندان تفاوتی با هم نداره. باید بدونید که خیلی از مراکز خرید و امکانات مختلف جهانگردی در سنگاپور در امتداد ساحل قرار گرفته که می تونه تجربه شمارو به رفتن به این سواحل دو برابر لذت بخش کنه. از معروف ترین سواحل سنگاپور میشه به پارک ساحلی Sembawang، پارک ساحلی East Coast و سواحل چانگی اشاره نمود.

منبع: گردگرد

به "برترین شهر های ساحلی جهان را بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهر های ساحلی جهان را بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید