آنالیز دو هدف در کمیسیون انرژی برای جبران ناترازی در فراوری و مصرف گاز طبیعی

به گزارش وبلاگ دلند چت، شریعتی نیاسر گفت: دو هدف افزایش فراوری و بهینه سازی و کاهش شدت انرژی برای جبران ناترازی در فراوری و مصرف گاز طبیعی را در کمیسیون انرژی آنالیز کردیم.

آنالیز دو هدف در کمیسیون انرژی برای جبران ناترازی در فراوری و مصرف گاز طبیعی

مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با وبلاگ دلند چت درباره نحوه جبران ناترازی در فراوری و مصرف گاز طبیعی در کشور گفت: دو هدف را در کمیسیون انرژی آنالیز کردیم؛ یکی در بحث افزایش فراوری با تکنولوژی افزایش فشارافزایی مخازن گازی و مهمتر از آن سرمایه گذاری در بحث بهینه سازی و کاهش شدت انرژی کشور که هم سرمایه گذاری سهل تری است و هم زودبازده است.

وی ادامه داد: اگر این دو سیاست را دنبال کنیم می توانیم ناترازی در فراوری و مصرف گاز طبیعی در کشور را جبران کنیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد: دولت برنامه های خود را اعلام نموده است. ما باید برنامه های میانبری را دنبال کنیم چون ممکن است در کوتاه مدت دچار مشکل در تامین گاز طبیعی در بخش های خانگی، صنعتی و تجاری شویم لذا سیاست هایی را دنبال می کنیم تا به دولت یاری کنیم که وزارت نفت بتواند هم در تامین منابع و هم در مدیریت مصرف بهینه دچار بحران نگردد.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره میدان پارس جنوبی گفت: در مقطعی نسبت برابر برداشت بین ایران و قطر برقرار شد. امیدواریم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

وی درباره قانون هوای پاک گفت: درباره این قانون در کمیسیون انرژی در حال بحث هستیم و در صورت رسیدن به جمع بندی نتایج آن اعلام می گردد.

وبلاگ دلند چت سیاسی مجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آنالیز دو هدف در کمیسیون انرژی برای جبران ناترازی در فراوری و مصرف گاز طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دو هدف در کمیسیون انرژی برای جبران ناترازی در فراوری و مصرف گاز طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید