پیش بینی رییس کل سازمان بورس از آینده شاخص

به گزارش وبلاگ دلند چت، خبرنگاران : رییس کل سازمان بورس اوراق بهادار گفت: نهاد ناظر از فرایند منفی قیمت ها راضی نیست و زیان سهام داران هم به نفع هیچ فرد و گروهی نیست.

پیش بینی رییس کل سازمان بورس از آینده شاخص

به گزارش وبلاگ دلند چت به نقل از خبرآنلاین: حسن قالیباف اصل تاکید نمود: هرچند بازار سرمایه همراه با ریسک است اما تاریخ نشان داده سرمایه گذاران شکیبا پاداش این صبر را دریافت می نمایند.

وی با اشاره به اینکه در ادبیات اقتصادی جهان، موضوع سیگنال فروشی هیچ مفهومی ندارد، به سرمایه گذاران توصیه کرد: از حضور در کانال های تلگرامی یا خرید سیگنال خودداری نمایند و اگر شناختی نسبت به بازار ندارند، با مراجعه به شرکت های سبدگردان، صندوق های سرمایه گذاری و مشاوران سرمایه گذاری دارای مجوز، به خرید سهام یا اوراق با درآمد ثابت اقدام نمایند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه گذاران را به تغییر افق نگاه دعوت کرد و گفت: حفظ حقوق سرمایه گذاران اولویت و رسالت سازمان بورس و اوراق بهادار است و بدون شک در تلاشیم شرایط بازار سرمایه مطلوب و متعادل باشد.

وی اضافه کرد: نهاد ناظر از فرایند منفی قیمت ها راضی نیست و زیان سهام داران هم به نفع هیچ فرد و گروهی نیست.اما موضوع ورود و خروج سرمایه گذاران به بازار و همچنین چیدمان پرتفوی، مسوولیت شخصی است و امیدوارم سرمایه گذاران به این موضوع توجه نمایند.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال، نقدینگی زیادی وارد بازار سرمایه شد، اضافه کرد: هرچند برای مدتی قیمت ها در بازار سرمایه فرایند نزولی در پیش گرفتند اما تجربه نشان داده، فرایند نزولی دائمی نیست و بازار راه خود را پیدا و افت ها را جبران می نماید. به عبارتی، افراد شکیبا همواره برنده خواهند بود.

منبع: اقتصادنیوز

به "پیش بینی رییس کل سازمان بورس از آینده شاخص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی رییس کل سازمان بورس از آینده شاخص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید