این خودروهای پرطرفدار 10 تا 14 میلیون تومان گران شدند ، جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی را ببینید

به گزارش وبلاگ دلند چت، قیمت خودرو همچنان درگیر نوسان است و بازار از ثبات پیشین خود خارج شده است. کارشناسان و فعالان این بازار می گویند که تغییر قیمتی به صورت ساعتی اعمال می گردد.

این خودروهای پرطرفدار 10 تا 14 میلیون تومان گران شدند ، جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی را ببینید

به گزارش وبلاگ دلند چت به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز سه شنبه، 11 بهمن 1401 با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در سایت ها و مراکز خرید و فروش خودرو این روزها با نوسانات بسیار و بی ثباتی همراه شده است. آنالیز ها نشان می دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته روند نوسانی را در پیش گرفته است.

پراید 111 که فراوری آن مدت هاست متوقف شده، دیروز کانال شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومان شد این خودرو امروز صبح نیز، مانند روز گذشته، محدوده 300 میلیون تومان به فروش رسید.

پراید 131 نیز امروز هشت میلیون تومان مقرون به صرفه شد و اکنون در نرخ 285 میلیون تومان عرضه می گردد.

لازم به ذکر است اوایل امسال بود که پراید رکورد تازه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال 100 میلیون تومان گران شده است.

تارا اتوماتیک هم که این روزها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده است، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز پنج میلیون تومان گران و در نرخ 790 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

در میان نوسانات بازار پژو 207 اتومات امروز 14 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در محدوده 789 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

دنا معمولی هم امروز 10 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در نرخ 625 میلیون تومان ثابت ماند.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز به نرخ ثابت 600 میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

حالا این پرسش مطرح است که خودروهای پرطرفدار ایرانی امروز با چه قیمتی معامله شدند؟

تیبا هاچ بک پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز، سه شنبه، در محدوده ثابت 316 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

قیمت پژو 206 تیپ 2 که در روزهای گذشته با کاهش قیمت روبرو شده بود، امروز چهار میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ 464 میلیون تومان به فروش می رسد. تیپ 5 این مدل پژو نیز مجددا وارد کانال بالاتر شد و با سه میلیون تومان افزایش قیمت، به 500 میلیون تومان رسید.

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر میانه جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد تازهی را ثبت کرد و وارد کانال تازهی شد. قیمت این خودرو به 310 میلیون تومان رسید.

در این میان، شاهین G که در ماه های گذشته به مرز 600 میلیون تومان نیز رسیده بود، امروز با سه میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته در قیمت 511 میلیون تومان عرضه شد.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو گفت: در روزهای گذشته نوسانات قیمتی بالا رفت. اما با توجه به اینکه به عید نزدیک می شویم، خرید و فروش در بازار نسبت به هفته های گذشته افزایش یافته است و می توان گفت بازار از رکود خارج شده است.

او اضافه نمود: گرچه عرضه خودرو به وسیله خودروسازا افزایش یافته است، اما تقاضا همچنان بالاست و همین عامل افزایش قیمت خودرو به صورت ساعتی در بازار است. به نظر می رسد روند بازار در روزهای آینده نیز به همین شکل ادامه داشته باشد.

شروع پیش فروش بزرگ ایران خودرو از 13 بهمن ماه | اسامی خودروها، زمان تحویل و شروط تازه ثبت نام

منبع: همشهری آنلاین

به "این خودروهای پرطرفدار 10 تا 14 میلیون تومان گران شدند ، جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروهای پرطرفدار 10 تا 14 میلیون تومان گران شدند ، جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید