نحوه محاسبه قبوض برق تشریح شد

به گزارش وبلاگ دلند چت، تهران (پانا) - مدیر کل مدیریت امور مشترکان توانیر گفت 86 درصد مشترکان ما زیر الگو، مصرف داشته اند.

نحوه محاسبه قبوض برق تشریح شد

به گزارش ایلنا، عبدالامیر یاقوتی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در کارگاه آشنایی نحوه محاسبه قبوض برق گفت: کشور از نظر تعرفه ای به 5 بخش تقسیم می شود که 4 بخش آن گرمسیری است و یک منطقه عادی است اما طیف وسیعی از این مشترکان ما در منطقه ها عادی مستقر هستند

وی افزود: مشترکان هم به دو دسته تقسیم می شوند شامل مشترکانی با مصرف تا سقف الگو و مشترکانی که بیش از الگو مصرف می کنند، هستند.

مدیر کل مدیریت امور مشتریان توانیر با بیان اینکه در منطقه ها گرمسیر 1 الگو 3 هزار کیلووات ساعت است و در منطقه ها عادی 300 کیلووات ساعت است ، افزود: اگر مشترکانی تا سقف الگو مصرف کنند تعرفه برق آنها 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است اما مشترکانی که بیش از 2 دوبرابر الگو مصرف کنند، تعرفه برق آنها مجموعا 23 درصد افزایش داشته است .

یاقوتی گفت: اما مشترکانی که بیش از دو برابر الگو مصرف داشته اند، امسال در سه ماه تیر و مرداد و شهریور، مابه التفاوت بیش از دو برابر الگوی مصرف انها با نرخ 820 تومان به ازای هر کیلووات ساعت محاسبه می شود.

مدیر کل مدیریت امور مشترکان توانیر گفت: 86 درصد مشترکان ما زیر الگو، مصرف داشته اند .

یاقوتی در عین حال شرح داد: سهم قبوض تا مصرف 100 کیلووات ساعت 21 درصد، در پله دوم 35 درصد و در پله سوم 29 درصد و پله چهارم 10 درصد، پله پنجم 3 درصد و پله ششم یک درصد و و پله هفتم یک درصد بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نحوه محاسبه قبوض برق تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه محاسبه قبوض برق تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید