فرمان آزادسازی سواحل اقدام بسیار خوب و موثری بود؛ سواحل باید در اختیار مردم قرار گیرد

به گزارش وبلاگ دلند چت، تهران (پانا) - یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه سواحل آزاد شده نباید به محل درآمدی برای شهرداری ها تبدیل گردد، گفت آزادسازی سواحل کار بسیار خوب و موثری است مشروط به اینکه آزادسازی سواحل موجب ایجاد رانتی نگردد که سواحل آزاد شده در تصرف عده ای خاص قرار بگیرد.

فرمان آزادسازی سواحل اقدام بسیار خوب و موثری بود؛ سواحل باید در اختیار مردم قرار گیرد

حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با پانا در مورد عملکرد دولت سیزدهم و شروع عملیات اجرایی 48 طرح صنعتی، اظهار کرد: به نظر می رسد که ما همواره عملنمودها را در مورد دولت ها نتیجه یک فرایند می دانیم. من معتقدم درباره عملکرد دولت ها باید شاخص های ارزیابی و آنالیز صحیح عملنمودها مورد توجه قرار بگیرد در غیر این صورت با مصاحبه های مطبوعاتی نمی توان شاخصه ها را مد نظر قرار داد.

وی ضمن اشاره به فرمان آزادسازی سواحل، اضافه نمود: آزادسازی سواحل سال های سال است که دنبال شده است و در دولت های مختلف نیز پیگیری شد. به نظر می رسد که کار بسیار خوب و موثری است مشروط به اینکه آزادسازی سواحل موجب ایجاد رانتی نگردد که سواحل آزاد شده در تصرف عده ای خاص قرار بگیرد. سواحل آزاد شده باید در اختیار عموم مردم قرار بگیرد و به اینگونه نباشد که به محل درآمدی برای شهرداری ها تبدیل گردد.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان نمود: قطعاً هر پروژه مراحل بودجه ریزی و طراحی و آماده سازی را طی می نماید تا به مرحله افتتاح یا شروع بهره برداری برسد. نگرانی عمده من افتتاح پروژه نیست بلکه نگرانی جدی اتمام پروژه های نیمه تمام است که کشور هزینه های کلانی را در این زمینه متحمل شده است.

وی ادامه داد: جمع بندی در مورد عملکرد دولت به شاخصه هایی که در برنامه پنج ساله ششم به آن اشاره شده است، بستگی دارد. یعنی ما اگر توانستیم نرخ تورم را به زیر 8 درصد برسانیم، یعنی دولت پیروز عمل نموده است؛ اگر توانستیم نرخ بیکاری را به زیر 8 درصد برسانیم یعنی دولت خوب عمل نموده است؛ اگر توانستیم نرخ بهره بانکی را به 8 درصد برسانیم نشان می دهد که پول وارد اقتصاد کشور می گردد؛ اگر بتوانیم نرخ سرمایه گذاری خارجی را در داخل به 8 درصد برسانیم نشان می دهد که دولت در سیاست های خود پیروز بوده است. این عوامل می تواند کارنامه عملیاتی یک دولت باشد.

وی در مورد سفرهای رئیس جمهوری به کشورهای همسایه نیز اظهار کرد: سفرهای خارجی باید در مرحله ای انجام گردد که تمام کارهای ستادی، توافقنامه ها، پروتکل ها و مسائل نهایی شده باشد و احتیاج باشد در حد تشریفاتی رئیس جمهور حضور پیدا کند و این موافقت نامه ها را مبادله کند.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در سرانجام اضافه نمود: سفر مسئولین ما به روسیه و چین قدرت بازدارندگی دارد مشروط به اینکه ما در معادلات بین المللی بتوانیم قدرتمند بمانیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فرمان آزادسازی سواحل اقدام بسیار خوب و موثری بود؛ سواحل باید در اختیار مردم قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمان آزادسازی سواحل اقدام بسیار خوب و موثری بود؛ سواحل باید در اختیار مردم قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید