راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آزاد

به گزارش وبلاگ دلند چت به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بخش تشخیص مولکولی کرونا ویروس در کلینیک قدس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران امروز با حضور سیدعلی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و جمعی از پزشکان و متخصصان افتتاح و راه اندازی شد.

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آزاد

مسعود پارسانیا دانشیار و متخصص ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم افتتاح گفت: این آزمایشگاه زیر نظر ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و با پشتیبانی کمیته پدافند زیستی و حمایت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران شروع به کار کرد.

وی اضافه نمود: این آزمایشگاه قادر است تا با همکاری متخصصان این حوزه نسبت به تشخیص بیماری کرونا ویروس در افراد بستری شده در بیمارستانها اقدام کند.

پارسانیا توضیح داد: در این راستا با 14 نفر از متخصصان قرارداد همکاری منعقد شده که طبق وظایف معین شده مشغول به کار هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه پلی کلینیک درمانی و آموزشی قدس زیرمجموعه نظارتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران است، بیماران بستری شده در بیمارستانهای حوزه این دانشگاه به این مرکز ارجاع داده خواهند شد.

لازم به ذکر است مسئولیت فنی این مرکز به عهده دکتر پارسانیا، دانشیار و متخصص ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید