خط کشتیرانی بار و مسافر بین بوشهر و قطر راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ دلند چت، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، خط کشتیرانی بار و مسافر بین بوشهر و قطر راه اندازی می گردد.

خط کشتیرانی بار و مسافر بین بوشهر و قطر راه اندازی می گردد

علی باستین، معاون امور مالی استاندار بوشهر در نشست با فعالان مالی استان بوشهر با اشاره به اینکه جام جهانی فوتبال 2022 قطر یک فرصت مهم برای توسعه و توسعه روابط تجاری، مالی و گردشگری با کشور قطر است اظهار کرد: مردم ساحل نشین استان بوشهر از گذشته با مردم کشور دوست و همسایه قطر در حوزه های گوناگون تعامل و همکاری داشته اند.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت ها در آستانه جام جهانی فوتبال قطر اضافه نمود: براساس فرصت مهم جام جهانی فوتبال 2022 قطر باید زیرساخت های استان بوشهر در زمینه بندری، گردشگری، صنایع دستی و حمل و نقل دریایی تقویت گردد.

معاون امور مالی استاندار بوشهر از افزایش حجم مبادلات تجاری بین این استان و قطر اطلاع داد و گفت: در این زمینه خط کشتیرانی بار و مسافر بین بوشهر و قطر راه اندازی می گردد و تا به امروز اقدامات مهمی برای توسعه روابط و افزایش حجم مبادلات تجاری و بازرگانی بین بوشهر و قطر اجرا شده است.

باستین از ایجاد دستگاه ایکس ری در بندر دیر برای تسریع در خدمات بازرگانی اطلاع داد و گفت: در این راستا زیرساخت های حمل و نقل دریایی برای افزایش تجارت از بندر دیر به قطر توسعه می یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه بندر دیر نزدیکترین بندر در ایران به قطر است، زیرساخت های این بندر توسعه می یابد و ضروری است ظرفیت های گردشگری و اقامتی در استان بوشهر تقویت گردد.

منبع: همگردی

به "خط کشتیرانی بار و مسافر بین بوشهر و قطر راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط کشتیرانی بار و مسافر بین بوشهر و قطر راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید