خبر خوش دولت ؛ با تعطیلی پنجشنبه ها موافقت شد

به گزارش وبلاگ دلند چت، معاون گردشگری کشور گفت: تعطیلی پنجشنبه ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.

خبر خوش دولت ؛ با تعطیلی پنجشنبه ها موافقت شد

به گزارش وبلاگ دلند چت، علی اصغر شالبافیان، در خصوص تعطیلی پنجشنبه ها و رونق توریستی در کشور گفت: به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، برای رونق توریستی در قالب اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه ها، به دولت ارائه و تصویب شد و در قالب لایحه به مجلس ارسال شده و در حال حاضر منتظر تصمیم مجلس در این خصوص هستیم.

وی تاکید نمود: بخش عمده اقتصاد توریستی کشور مبتنی بر رونق توریستی داخلی است، تعطیلی پنجشنبه ها می تواند به رونق سفرهای کوتاه مدت ختم گردد و موجب رونق مقاصد مالی مبانی اصلی توریست فِرست گردد. به فرض مثال شهرهای بزرگ ما که ساکنان بسیار دارند همانند شهرکرد که دارای شهرستان ها و اماکن توریستی زیادی در اطراف است می تواند با سفرهای کوتاه مدت به رونق مالی، رشد توریستی به ویژه در حوزه بوم گردی ختم گردد.

شالبافیان در خصوص اقدامات مقابله با ایران هراسی که ضربه سنگینی به توریستی وارد می نماید، گفت: دو ظرفیت برای این مسئله در نظر گرفته ایم نخست، هزینه ای برای معرفی ظرفیت های توریستی ایران به زبان های مختلف خارجی که باید در قالب فراوری و نشر محتوا توزیع گردد و بعلاوه ردیف اعتبارات تعیین به اندازه 500 میلیارد تومان برای مقابله با ایران هراسی که با عناوین معرفی و تبلیغات توریستی پیش بینی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر خوش دولت ؛ با تعطیلی پنجشنبه ها موافقت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش دولت ؛ با تعطیلی پنجشنبه ها موافقت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید