حداکثر حقوق 33 میلیون تومان شد! خبرنگاران

به گزارش وبلاگ دلند چت، نایب رئیس کمیسیون مالی مجلس با اشاره به اینکه، در مجلس چاره ای نداشتیم که افزایش حقوقها را طوری تنظیم کنیم که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته گردد، گفت: حداکثر حقوق 33 میلیون تومان شد.

حداکثر حقوق 33 میلیون تومان شد! خبرنگاران

به گزارش گروه مالی وبلاگ دلند چت، سید احسان خاندوزی با اشاره به جزئیات مصوبه مجلس در مورد افزایش حقوق 1400 گفت: دولتی که در سال های اخیر برای اخذ مالیات از سفته بازان و غیر مولد ها کوتاهی کرد برای سال 1400 درآمد کافی ندارد تا افزایش حقوق کارمندان دولت را متناسب با ترم اعمال کند.

وی اضافه نمود: بنابراین ما در مجلس چاره ای نداشتیم که افزایش حقوق ها را طوری تنظیم کنیم که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته گردد. تا دست کماندکی از تبعیض و نارضایتی کاهش یاد به همین جهت حداقل حقوق را 3.5 تومان و حداکثر حقوق را که قبلا 48 میلیون تومان بود به 33 میلیون تومان کاهش دادیم.

نایب رئیس کمیسیون مالی مجلس توضیح داد: افزایش 25% را برای حقوق بگیران و 10 میلیون تومان قرار دادیم و برای بالاتر از 10 میلیون پلکان معکوس افزایش حقوق تعریف کردیم تا نابرابری ها کاهش یابد.

خاندوزی گفت: امیدوارم در سال آینده دولتی بر سرکار بیاید که با دریافت مالیات از سوداگران و غیرمولد ها درآمد بیشتری برای افزایش حداقل حقوق ها داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حداکثر حقوق 33 میلیون تومان شد! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداکثر حقوق 33 میلیون تومان شد! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید