برترین هتل های مشهد کدامند؟

به گزارش وبلاگ دلند چت، مشهد مقدس نیز مانند هر شهر گردشگری پر هوادار دیگر، دارای انبوهی از هتل ها و اقامتگاه هایی است که برای میزبانی از گردشگران و زائران ایرانی و خارجی مهیا شده اند. مسلم است که برگزیدن تعدادی از این هتل ها به عنوان برترین گزینه های اقامتی در این شهر کار دشواری است اما ما در این مقاله تصمیم داریم تا برترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر شما هم به زودی راهی این مقصد گردشگری می شوید در ادامه با ما همراه شوید تا بعد از آشنایی با هتل های برتر مشهد بتوانید تجربه اقامتی منحصر به فرد را در طول سفرتان به این شهر رقم بزنید.

برترین هتل های مشهد کدامند؟

هتل مجلل درویشی مشهد

نام هتل مجلل درویشی مشهد نه تنها در شمار بهترین هتل های این شهر واقع شده است بلکه در ردیف بهترین هتل های کشور نیز قرار می گیرد. جالب است بدانید که این هتل از جمله هتل های تازه تاسیس در شهر مشهد مطهر است که در اوایل دهه 1390 احداث شده است. با این حال در این مدت زمان اندک و تنها با گذشت یک دهه از فعالیتش توانسته است نظر مثبت گردشگران را به خود جلب کند و جایگاه بالایی در لیست بهترین هتل مشهد داشته باشد. این هتل در رده هتل های پنج ستاره واقع شده است و ساختمان آن جزو لوکس ترین و مرتفع ترین ساختمان های سطح شهر محسوب می گردد.

فضای داخلی هتل نیز دارای دکوراسیون فوق العاده لوکس و مجللی است که خبر از یک میزبانی رویایی از مهمانان می دهد. گذشته از ظاهر و نمای لوکس فضاهای عمومی و بعلاوه واحدهای اقامتی این هتل، کیفیت خدمات و میزبانی نیز در سطح بالایی واقع شده است. علاوه بر آن این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. زیرا هتل در خیابان امام رضا واقع شده است و این خیابان در واقع یکی از اصلی ترین راه های متنهی به حرم مطهر امام رضا (ع) است. از این رو زائرانی که در این هتل اقامت می نمایند برای ترددهای روزانه به حرم فقط ضروری است تا فاصله ای کمتر از دو کیلومتر را طی نمایند.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد یک هتل پنج ستاره است که به عنوان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره این شهر شناخته می گردد. موقعیت مکانی مناسب این هتل نیز یکی از اصلی ترین مزایای اقامت در آن عنوان شده است. این هتل در خیابان شیرازی مشهد نهاده شده است و فاصله آن تا حرم مطهر نزدیک به 600 متر است. بنابراین زائران پرواز مشهد زاهدان یا سایر پرواز ها تنها با کمتر از ده دقیقه پیاده روی می توانند به حرم امام رضا (ع) دسترسی داشته باشند. علاوه بر امکانات رفاهی متعددی که برای مهمانان هتل تعبیه شده است، رستوران های متعددی در این هتل وجود دارند که در منوی غذای آنها انواع غذاهای سنتی و فرنگی به چشم می خورد. یکی از دلچسب ترین تجربیات اقامت در این هتل را می توان صرف یک وعده غذایی لذیذ در رستوران گردان هتل دانست که منظره زیبایی از حرم مطهر را به نمایش گذاشته است.

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد از جمله با سابقه ترین هتل های این کلان شهر مذهبی است که در ردیف هتل های پنج ستاره و ممتاز نیز واقع شده است. این هتل در سال 1356 شروع به کار کرد و در سال 1396 نیز مورد بازسازی اساسی نهاده شد. این مجموعه که از جمله لوکس ترین و مجلل ترین گزینه های اقامتی شهر مشهد بشمار می رود ظاهری کاملا مدرن و شیک دارد. علاوه بر آن سطح امکانات رفاهی و خدمات میزبانی آن نیز بسیار مطلوب تلقی می گردد. از دیگر امتیازات ویژه اقامت در این هتل مجلل می توان نزدیکی محل اقامت به حرم مطهر اشاره نمود. بطوری که مهمانان هتل برای رفتن به حرم تنها کافی است 800 متر پیاده روی نمایند. لازم به ذکر است تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه بسیار زیاد است و تجهیزات داخلی آنها نیز جزو مدرن ترین و به روزترین ها است. به همین سبب نیز مجموعه توانست در سال 1394 عنوان هتل نمونه شهر را از آن خود کند.

هتل الماس 1 مشهد

گروه هتل های الماس در شهر مقدس مشهد دارای چند هتل لوکس و مجلل است که از میان آنها هتل الماس 1 جزو بهترین گزینه های اقامتی در شهر مشهد است. این هتل که جزو هتل های چهار ستاره محسوب می گردد از جمله هتل های نوسازی است که در سال 1392 احداث شده است. هتل الماس 1 در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد یعنی در خیایان امام رضا نهاده شده است و از این رو دسترسی خوبی به حرم مطهر دارد. از ظاهر چشم گیر و طراحی مدرن ساختمان بیرونی هتل که بگذریم استفاده از تجهیزات به روز و مدرن در واحدهای اقامتی هتل می رسیم که از ویژگی های این هتل به شمار میرود.

در مجموع می توان گفت خدمات میزبانی و امکانات این مجموعه در همان حد و میزان ای است که از یک هتل چهار ستاره درجه یک و سطح بالا انتظار می رود. ترانسفر فرودگاهی رایگان از جمله خدمات ویژه ای است که این هتل برای مهمانانش تدارک دیده است. این خدمات مسلما برای آن دسته از مسافرانی که مثلا با رزرو پرواز زاهدان مشهد سفر نموده اند یک مزیت مثبت است. لازم به ذکر است به سبب فاصله نزدیکی که هتل از حرم مبارک دارد، بعضی از سوئیت ها و اتاق های این مجموعه اقامتی منظرهی از حرم مطهر را دارند که از پنجره آنها نمایان است.

هتل اترک مشهد

تردیدی نیست که مهم ترین جاذبه گردشگری در شهر مشهد بارگاه مطهر امام رضا (ع) است. به همین سبب برای بسیاری از زائران و گردشگران تور مشهد نزدیکی به این جاذبه از جمله مهم ترین ملاک هایی است که در انتخاب هتل محل اقامت در نظر گرفته می گردد. با این حال در پیرامون حرم مطهر گزینه های اقامتی فراوانی تجمع دارند که بسیاری زا آنها از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. از این منظر هتل اترک مشهد را می توان یک گزینه فوق العاده ایده آل برای اقامت در شهر مشهد به شمار آورد. زیرا این هتل از یک سو از جمله هتل های چهار ستاره و سطح بالای شهر است و از سوی دیگر فاصله آن تا حرم تنها 300 متر است. لازم به ذکر است این هتل سابقه طولانی در میزبانی از گردشگران و زائران دارد و در سال 1357 افتتاح شده است. با این وجود در دهه 1380 با بازسازی هایی که بر روی هتل صورت گرفته است کوشش شده است تا تجهیزات هتل و واحدهای اقامتی آن به روز گردد و با استاندارهای روز هماهنگ گردد. در حال حاضر ورودی و بخش لابی هتل دکوراسیون مجلل و امروزی پیدا نموده است و در آپارتمان ها و سوئیت های آن نیز امکانات به روزی مانند سونا و جکوزی تعبیه شده است.

منبع: همگردی

به "برترین هتل های مشهد کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های مشهد کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید