انجام تست آلایندگی از 20 هزار واحد تولید

به گزارش وبلاگ دلند چت، پرکنی گفت: مرکز تحقیقات فنی و بهداشت کار تا به امروز از 20 هزار واحد تولید تست آلایندگی انجام داده است.

انجام تست آلایندگی از 20 هزار واحد تولید

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دلند چت، امیر عباس پرکنی رئیس مرکز تحقیقات فنی و بهداشت کار در گردهمایی پنجاهمین سالگرد تاسیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار که امروز (یکشنبه 4 اسفند ماه) برگزار گشت، اظهار کرد: 50 سال از تاسیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار (CIS) می گذرد و این مرکز در جهت حفظ و صیانت از نیروی کار فعالیت کرده است.

وی افزود: این مرکز در جهت بالا بردن دانش و ایمنی کار کارگران تلاش کرده و مسئول هماهنگی و ارتباط مراکز بهداشت کار با هم است.

پرکنی اعلام نمود: آژانس ایمنی کار کشور کره با 800 کارمند دارای بودجه 411 میلیون دلاری و انیستیتو ایمنی کار فلاند با 500 کارگر بودجه 411 میلیون دلاری دارد و مرکز بهداشت کار ژاپن در سال 1964 تاسیس شد که 100 کارمند و بودجه 68 میلیون دلاری دارد و در مقابل مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی بهداشت و ایمنی کار ایران که با 57 نیروی کار و بودجه ناچیزی سال گذشته که در پایان سال پرداخت شد که متاسفانه امسال هنوز بودجه این مرکز وصول نشده است.

وی اعلام نمود: بودجه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی بهداشت و ایمنی کار کشور ما کمتر از یک، هفتصدم بودجه این مرکز در دیگر کشور ها است.

پرکنی اعلام نمود:ما در 10 گذشته حدود 7 میلیون نفر، ساعت آموزش ایمنی کار به کارگران داشتیم.

رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و تعلیمات فنی و بهداشت کار گفت: مرکز فنی و بهداشت کار تا کنون از 20 هزار واحد تولید تست آلایندگی انجام داده و از 75 هزار وسائل حفاظت شخصی تست ایمنی گرفته و 15 میلیون پوستر آموزشی در واحد های تولید توزیع کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انجام تست آلایندگی از 20 هزار واحد تولید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام تست آلایندگی از 20 هزار واحد تولید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید