افزایش مسافرت فرانسوی ها به جزیره رئونیون

به گزارش وبلاگ دلند چت، رئونیون،جزیره ای در جنوب غربی اقیانوس هند و یکی از ناحیه های فرای دریاهای فرانسه است و نزدیک ترین خشکی به آن، کشور موریس است که در 170 کیلومتری آن قرار گرفته است.

افزایش مسافرت فرانسوی ها به جزیره رئونیون

بعد از اعلام رکوردشنی جزیره رئونیون در جذب توریست در اواخر سال 2016، این جزیره در سال 2017 نیز بیش از 550,000 بازدیدکننده داشت. با افزایش 11 درصدی توریستان نسبت به سال 2016، این افزایش دو رقمی باعث خوشحالی مقامات توریستی مقصد و نیز سهامداران محلی در همه بخش ها شد.

صنعت کشتی های کروز هم که شاهد رشد مثبت سالانه است، پیروز شد به رکورد جدیدی دست یابد: 35 کشتی کروز (بیش از 43,276 مسافر) در طول 12 ماه وارد این جزیره شده اند.

رکورد ثبت شده توریستان به معنی رکورد اندازه مصرف است و در نتیجه، افزایش تعداد بازدیدکنندگان تأثیر مستقیمی بر اقتصاد محلی داشته است: در سال 2017 بیش از 350,000,000 (سیصد و پنجاه میلیون) یورو از محل درآمدهای خارجی مربوط به توریستی به دست آمده است.

این اولین بار است که این جزیره به این رکورد دست می یابد. جزیره در سال 2017 نیز بیش از 550,000 بازدیدکننده داشت. با افزایش 11 درصدی توریستان نسبت به سال 2016، این افزایش دو رقمی باعث خوشحالی مقامات توریستی مقصد و نیز سهامداران محلی در همه بخش ها شد.

صنعت کشتی های کروز هم که شاهد رشد مثبت سالانه است، پیروز شد به رکورد جدیدی دست یابد: 35 کشتی کروز (بیش از 43,276 مسافر) در طول 12 ماه وارد این جزیره شده اند.

رکورد ثبت شده توریستان به معنی رکورد اندازه مصرف

سرزمین فرانسه، مهم ترین بازار منبع این جزیره است که 78.3٪ از کل بازدیدکنندگان آن را به خود اختصاص داده است. تعداد توریستان فرانسوی، 7.59٪ در مقایسه با سال 2016 افزایش یافته است و به 397٬338 توریست رسیده است.

بعد از فرانسه، مهم ترین هواداران این مقصد، جزیره های اقیانوس هند هستند و جزیره موریس در راس این لیست قرار گرفته است: تعداد توریستانی که از این منطقه وارد رئونیون می شوند، در طول سال حدود 46٪ افزایش یافته و اکنون 6٪ از کل بازدیدکنندگان (64104 توریست) را به خود اختصاص داده است.

به طور کلی، توریستان تفریحی بزرگ ترین گروه از توریستانی هستند که به این جزیره وارد می شوند؛ تقریبا نه نفر از هر ده بازدیدکننده را این نوع از توریستان تشکیل می دهند. توریستان تجاری در مکان بعدی قرار دارند.

میانگین اقامت توریستان در جزیره تقریبا 17 روز است. این رقم، آمار مهمی برای مقصدهایی است که در مسافت های دور قرار گرفته اند. از لحاظ اقامت، صنعت هتلداری توانست در امسال موقعیت پیشروی خود در مقوله اقامت های تجاری را یک بار دیگر تایید و حتی تقویت کند. بیش از 108٬000 توریست طی سفر به این جزیره، در یکی از هتل های آن اقامت نموده اند؛ این رقم 11.48 درصد بیشتر از سال 2016 است.

برای تقویت بیشتر این فرایند، کمیته توریستی منطقه ای جزیره رئونیون از ابتدای سال 2018، اقدام به تقویت سیستم های ارتباطی و ارتقاء آن با هدف بازارهای اولویتی نموده است.

کسب این گونه نتایج و داشتن چنین جاه طلبی هایی می تواند منافع بیشتری را به عنوان یک مقصد توریستی مجذوب کننده به سوی رئونیون جلب کند.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com

به "افزایش مسافرت فرانسوی ها به جزیره رئونیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مسافرت فرانسوی ها به جزیره رئونیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید