اخبار مجلس

خبر خوش دولت ؛ با تعطیلی پنجشنبه ها موافقت شد

معاون گردشگری کشور گفت: تعطیلی پنجشنبه ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.

17 بهمن 1401

برج سازان با تهران چه خواهند کرد؟

نامه هشدارآمیز محمد منان رئیسی، رئیس سابق مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، خطاب به شهردار تهران درباره سیاست های حوزه شهرسازی درست در روزی نوشته شده که او صندلی خود در این مرکز را به عطاء الله رفیعی آتانی داد. رفیعی قائم مقام علیرضا زاکانی در مرکز...

1 آذر 1401

جزئیات کامل از وام بدون ضامن، اندازه اقساط چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، دولت وعده پرداخت وام تا سقف 100 میلیون تومان بدون ضامن را داده است. وزیر اقتصاد گفت که تسهیلات زیر 100 میلیون تومان با احتساب رتبه اعتباری مناسب، بدون ضامن پرداخت گردد.

22 خرداد 1401

16 درصد دانش آموزان در روز های گذشته غایب بودند

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تنها تعداد 16 درصد دانش آموزان در روز های گذشته غایب بودند، گفت: موضوع دانش آموزانی که قادر به حضور در مدارس نیستند در جلسه ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.

8 خرداد 1401

اعضای کنگره به یاد 900 هزار قربانی کرونا شمع روشن کردند

اعضای کنگره آمریکا عصر دوشنبه در پله های کنگره گرد هم آمدند تا به بیش از 900000 آمریکایی که در اثر کووید-19 جان باختند ادای احترام نمایند.

16 اردیبهشت 1401

طحان نظیف: شورای نگهبان به مصوبه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار ایراد گرفت

سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: بخشی از ایراداتی که به مصوبه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در شورای نگهبان گرفته شده مربوط به هیئت مقررات زدایی و بهبود کسب و کار بود.

14 بهمن 1400

صدور 101مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در خوزستان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: طبق دستور ابلاغی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای مجوز تاسیس 101 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای صادر شد.

6 آذر 1400

حقوق دانشجویان دکتری به کجا رسید؟ ، ضرورت بازنگری در شیوه پذیرش دانشجو در مقطع دکتری

مسائل دانشجویان دکتری قصه تکراری است که همیشه وجود داشته، به همین منظور به مصاحبه با معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت پرداختیم تا ضمن آسیب شناسی این موضوع به ارائه راهکار در این خصوص بپردازیم.

26 مهر 1400

ظرفیت های سرمایه گذاری خارجی در دوران پساتحریم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در صورت برداشته شدن تحریم ها، ظرفیت های بسیاری برای سرمایه گذاری خارجی در حوزه بندری و دریایی به وجود خواهد آمد، اما با این وجود تا به امروز 17 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی در این بخش ها اجرا شده است. ...

23 مرداد 1400

افزایش اختیار رگولاتورها برای تجزیه شرکتهای فناوری در آمریکا

کمیته قضائی مجلس آمریکا لایحه ای را تأیید نموده که طبق آن شرکت های عظیم فناوری باید بین اداره یک پلتفرم و رقابت در آن، یک مورد را انتخاب نمایند.

7 مرداد 1400

آمریکا: با بیش از 140 بشقاب پرنده برخورد داشته ایم

بر اساس یک گزارش اطلاعاتی از حالت طبقه بندی خارج شده در آمریکا، دولت این کشور با بیش از 140 مورد از آنچه پدیده های هوایی ناشناس (UAP) می خواند یا به طور رایجتر یوفو (UFO) یا بشقاب پرنده برخورد داشته است.

31 تیر 1400

اعلام مصوبات جلسه 632 هیات انتخاب و خرید کتاب

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه 632 هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 316 نام کتاب در 39 هزار نسخه به مبلغ کل 16 میلیارد و 504 میلیون و 750 هزار ریال تصویب شد.

29 تیر 1400

سهام عدالت جدیدی برای تخصیص وجود ندارد

تهران (پانا) - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار می گوید دیگر سهامی برای تخصیص وجود ندارد و تصمیم در خصوص مباحثی که جدیدا در خصوص اعطای سهام عدالت به افراد جدید در برخی محافل منتشر شده است، مربوط به دولت خواهد بود و تصمیم گیری آن بر عهده سازمان بورس نیست.

10 اردیبهشت 1400

آخرین یارانه معیشتی کرونا امشب واریز می گردد

چهارمین و آخرین مرحله از یارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد بر اساس لیست افراد مشمول اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت 24:00 امروز دوشنبه مورخ 1399/12/25 به حساب ذینفعان واریز و قابل برداشت خواهد بود.

7 اردیبهشت 1400

پرداخت سود سهام عدالت به تاخیر افتاد ، زمان جدید واریز کی است؟

به گزارش خبرنگاران، اخیرا محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفته بود: واریز سود سهام عدالت افرادی که مدیریت مستقیم را انتخاب نموده اند، به حساب آنها واریز می گردد، سود سال 98 سهام عدالت افرادی هم که روش غیرمستقیم را انتخاب نموده اند...

18 فروردین 1400

قالیباف: رانت ارز4200 تومانی حذف شد

رئیس مجلس شورای اسلامی توضیح داد: دولت 7 اصلاح مورد تأکید مجلس را دراصلاحیۀ بودجه مدنظر قرار داد، رانت ارز4200 حذف شد؛ کسری بودجه کاهش پیدا کرد و دست درازی به منابع صندوق توسعه محدود شد.

26 اسفند 1399

مشکل صدور سیمکارت برای اتباع خارجی حل می گردد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، جزئیات رسیدگی به مشکل صدور سیمکارت برای اتباع خارجی را تشریح کرد و گفت: مشکل صدور سیمکارت برای اتباع خارجی حل می گردد.

1 دی 1399

کمتر از 3 درصد تسهیلات کرونایی پرداخت شده در کشور مربوط به استان زنجان بود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، فاطمه کرباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به شرایط کرونایی موجود در کشور گفت: مقوله کرونا بخش های مختلف جامعه از جمله فرهنگ، هنر و رسانه را تحت تاثیر قرار داده است.

10 آذر 1399

درخواست تازه بن سلمان از امیر جدید کویت

یک سایت آمریکایی فاش کرد، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر جدید کویت را در خصوص میانجیگری این کشور در بحران چهار کشور عربی با قطر تحت فشار گذاشته است.

18 آبان 1399

دیپ فیک؛ برگ برنده هکرها در آینده

ایجاد اختلال عمدی در سیستم های هوش مصنوعی نیز یکی از بزرگترین خطرات این فناوری به شمار می رود چرا که این اختلال می تواند بسته به توان فرد یا گروه ایجاد کننده این اختلال، دردسر ها و خسارات جدی ایجاد کند.

25 مهر 1399
تعداد: (29)