مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد سرویس دهی ندارد

به گزارش وبلاگ دلند چت، با توجه به ادامه دار بودن عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری خط 5 متروی تهران و حومه، سرویس دهی در محدوده ایستگاه های کرج تا هشتگرد، آدینه 29 بهمن ماه امسال انجام نمی گردد.

مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد سرویس دهی ندارد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دلند چت به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ پروژه تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری خط 5 متروی تهران در محدوده ایستگاه های کرج تا هشتگرد از 22 دی ماه شروع شده است و به همین دلیل این هفته نیز طبق برنامه ریزی اعلام شده، تردد قطار در این محدوده انجام نمی شود و همچون گذشته، به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی های لازم با کمیته فنی استانداری البرز، سازمان اتوبوسرانی و پلیس راهور جهت انتقال مسافران صورت گرفته است.

فاز اول تعمیرات اساسی شبکه برق بالاسری به طول ده کیلومتر است که تا کنون اورهال 5400 متر از این جهت صورت گرفته است. این تعمیرات هر هفته از ساعت 24 روز پنجشنبه شروع می شود و با کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و تا صبح روز شنبه خط برای سرویس دهی مسافری آماده می شود.

لازم به ذکر است، کار عملیات بهسازی شبکه برق بالاسری هفته گذشته به مناسبت برپایی مراسم راهپیمایی در جهت خط پنج انجام نشد و اقدامات تکمیلی اورهال در سایر بخش ها و پایانه مهرشهر به طول 1500متر انجام شد و در روز سه شنبه نیز به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و تعطیلی رسمی سرویس دهی در محدود ایستگاه هشتگرد تا کرج متوقف بود و در این روز 1300متر تعمیرات در این جهت انجام شد.

لازم به شرح است در روز آدینه 29 بهمن ماه سرویس دهی در خط 5 متروی تهران از ایستگاه کرج تا تهران (صادقیه) و بالعکس طبق جدول زمان بندی قبلی و بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد سرویس دهی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مترو در محدوده ایستگاه کرج تا هشتگرد سرویس دهی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید