فحش خوری جهان مدنی بخاطر این عکس خیلی متفاوت ! ، خودش چه گفت !

به گزارش وبلاگ دلند چت، خبرنگاران:جهان مدنی بازیگر فعال در اینستاگرام است که اینبار با انتشار عکس متفاوت خود از سوی کاربران الفاظی ناجور تحویل گرفت.

فحش خوری جهان مدنی بخاطر این عکس خیلی متفاوت ! ، خودش چه گفت !

جهان مدنی بازیگر جوان ایرانی است که البته جهان مدنی بیشتر در تئاتر بازی می نماید و به واسطه مامانِ بازیگرش به این عرصه پا گذاشته است. جهان مدنی از هنرمندان فعال در اینستاگرام است که جهان مدنی عکس های چیتان پیتان زیادی از خود منتشر می نماید.جهان مدنی بسیار بسیار علاقه مند به گربه هاست و اتفاقا سه بچه گربه هم از مهراب قاسم خانی هدیه گرفته تا بزرگشون کنه.

ناگفته نماند خودش هم گربه خانگی داشته و مقدار دوست داشتنش به گربه ها اونقدری هست که مدتی پیش در یکی از پست های اینستاگرامش گفته شاید زندگی قبلی گربه بودم یا یک گربه ای جایی از تاریخ نجاتم داده وگرنه از این مقدار از عشق از کجا میاد؟

از این ها که بگذریم جهان مدنی برای روز آدینه تصویری از خود با آرایشی کامل و غلیظ منتشر کرد که به علت شرایط اصفهان بسیار از کاربران نظراتی منفی برای او گذاشتند. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

اما پس از این پست خانم بازیگر چون دید مردم خیلی شاکین و هجوم نظرا ناجور به سمتش روانه شده پستی دیگر منتشر کرد با نام اصفهان. اما اینبار هم عده ای باز ه او انتقاد کردند که تو برو آرایشتو کن و مرسی که انقدر سنگین پست گذاشتی!

اما عده ای هم پشت خانم بازیگر درآمدند و گفتند خیلیا همینم نزاشتن!

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا

به "فحش خوری جهان مدنی بخاطر این عکس خیلی متفاوت ! ، خودش چه گفت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فحش خوری جهان مدنی بخاطر این عکس خیلی متفاوت ! ، خودش چه گفت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید