تور مجازی فریوس و سنت رافائل ؛ 2 مروارید درخشان کوت دازور

به گزارش وبلاگ دلند چت، فریوس و سنت رافائل از جمله زیباترین شهرهای منطقه کوت دازور فرانسه هستند که در این مطلب، از طریق تور مجازی به آن ها سفر خواهیم کرد.

تور مجازی فریوس و سنت رافائل ؛ 2 مروارید درخشان کوت دازور

قسمت جنوب شرقی دریای مدیترانه که در مجاورت سرزمین های دو کشور فرانسه و ایتالیا واقع شده است، به فرنچ ریوریا یا همان کوت دازور معروف است. آب وهوای معتدل این منطقه در ترکیب با جاذبه های دیدنی و منظره های شگفت انگیز، کوت دازور را به یکی از مقصدهای توریستی اصلی کشور فرانسه تبدیل کرده است. شهرهای مختلفی در ناحیه فرنچ ریوریا قرار گرفته است؛ دو شهر کن (Cannes) و نیس (Nice) مهم ترین شهرهای منطقه کوت دازور هستند.

دو منطقه فریوس و سنت رافائل از سرزمین های به شدت زیبا و دیدنی کوت دازور هستند. این منطقه ها ضمن داشتن پیشینه تاریخی و تاثیراتی که تاریخ اروپا روی آن ها گذاشته، از منظر آب وهوایی و غنای توریستی هم در وضعیتی فوق العاده به سر می برند و سالانه از گردشگران پرتعدادی میزبانی می کنند. همراه ما باشید تا در این قسمت از تورهای مجازی، به فریوس و محله سنت رافائل سفر می کنیم.

40 کیلومتر که به سمت غرب منطقه کن حرکت کنیم، به شهر فریوس (Fréjus) می رسیم. این منطقه، یک سرزمین بندری است که آن را ژولیو سزار کشف کرده بود. شهر فریوس در قرن 14 میلادی، فرهنگ و آموزه های مسیحی را در آغوش کشید و معماری خود را هم در این راستا، حرکت داد.

حالا شهر فریوس به یکی از دیدنی ها منطقه کوت دازور تبدیل شده است. ساحل شنی فریوس حدود 7 کیلومتر طول دارد و از گردشگرانی پرتعداد میزبانی می کند. این شهر همچنین بزرگ ترین باغ وحش منطقه فرنچ ریوریا را در خودش جای داده است. تضاد معماری کلاسیک دوران رومن و معماری مدرن و معاصر این شهر، یکی از نکات جذابی است که فریوس را به یک منطقه دیدنی برای گردشگرها تبدیل می کند.

حرکت به شرق منطقه فریوس، ما را به سرزمین سنت رافائل می رساند. سنت رافائل پیش تر یک روستای کوچک بوده که ماهی گیری، پیشه اصلی مردمانش بوده است. این منطقه حالا به یک شهر تبدیل شده و از جاذبه های توریستی فرانسه، خصوصا منطقه فرنچ ریوریا به شمار میرود. این منطقه نیز بر اثر تاثیرات تاریخ اروپا به خصوص اتفاقات قرن 12 میلادی، حال وهوایی خاص دارد و معماری بیشتر ساختمان هایش، دوره های کلاسیک و قرون وسطایی قاره سبز را یادآوری می کند. از موزه ها و کلیساهای مختلف گرفته تا یک ساحل 40 کیلومتری، مواردی هستند که گردشگران سنت رافائل از بازدید آن ها حسابی سرگرم می شوند.

به لطف قسمتی که در بخش آغازین مطلب قرار گرفته، می توانید از طریق تور مجازی به بازدید از دو شهر فریوس و سنت رافائل بپردازید. وبلاگ دلند چت به صورت روزانه مطالب مختلفی با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری را منتشر می کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه از وبلاگ دلند چت را فراموش نکنید.

منبع: کجارو / airpano.com

به "تور مجازی فریوس و سنت رافائل ؛ 2 مروارید درخشان کوت دازور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی فریوس و سنت رافائل ؛ 2 مروارید درخشان کوت دازور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید