عصبانیت مجری از دست جورجینا رودریگس، نامزد کریس رونالدو

به گزارش وبلاگ دلند چت، جورجینا رودریگس از تور اسپانیا برای تبلیغ فصل دوم مستند خود در نتفلیکس استفاده نموده است. شریک زندگی کریستیانو رونالدو در برنامه El Hormiguero حضور یافت تا در خصوص فصل دوم مستندش و زندگی تازه خود در عربستان سعودی صحبت کند. اما اوضاع در اسپانیا برای جورجینا خوب پیش نرفت و بعضی از برنامه های تلویزیون اسپانیا به شریک زندگی کریستیانو رونالدو به علت سبک زندگی نمایشی اش حمله کردند و مدعی شدند که او واقعیت زندگی خود را به مخاطبان نشان نداده است.

عصبانیت مجری از دست جورجینا رودریگس، نامزد کریس رونالدو

خبرنگار اسپانیایی اما گارسیا در برنامه فیستا گفت: او در دنیای دیگری زندگی می نماید و در حالت کلی اطلاعاتی در خصوص زندگی ندارد. گارسیا در برنامه ای که یکشنبه پخش شد و مخاطبان زیادی دارد، اظهارات خیلی تند و تیزی در خصوص جورجینا ارائه کرد. مجری آن برنامه اضافه نمود: این اظهارات بیجاست. به نظر من در کل جهل و کمبود اطلاعات است. او چیزی از زندگی نمی داند.

جورجینا رودریگس در چند ماه گذشته پیشرفت زیادی در کارهایش داشت. او از وقتی شریک زندگی کریستیانو رونالدو شده به زنی تبدیل شده که در شبکه های اجتماعی برای همه فعالیت های خبرسازش هواداران زیادی دارد. زندگی او در عربستان سعودی باعث شده که بیشتر از قبل خبرساز باشد، و با مستند نتفلیکسش بینندگان پرشماری جمع نموده است.

افراد خیلی زیادی از جورجینا حمایت نموده و تحسینش می نمایند، اما در عین حال منتقدان زیادی هم دارد که منتظر کوچکترین فرصت برای کوبیدن او هستند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "عصبانیت مجری از دست جورجینا رودریگس، نامزد کریس رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت مجری از دست جورجینا رودریگس، نامزد کریس رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید