برترین و خاص ترین هتل های استانبول

به گزارش وبلاگ دلند چت، استانبول شهری است که هتل های مختلفی با معماری های مختلف در آن وجود دارند و در اینجا به خاص ترین و لوکس ترین هتل های استانبول اشاره خواهیم داشت. افرادی که قصد سفر به استانبول را دارند قطعاً دوست دارند درباره هتل های استانبول اطلاعات بیشتری داشته باشند تا به هنگام رزرو آنلاین هتل خارجی با دقت بیشتری خرید خود را انجام دهند و از سفر خود لذت بیشتری ببرند. در ادامه بیشتر درباره این موضوع به شما اطلاعات خواهیم داد.

برترین و خاص ترین هتل های استانبول

هتل های استانبول istanbul

به هر شهر توریستی در هر جای جهان که سفر کنید هتل های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره در آن شهر وجود دارند. دلیل اصلی ایجاد هتل ها با درجه های کیفی مختلف، علاوه بر سلایق مختلف، اندازه هزینه هایی است که یک شخص یا یک خانوار می تواند در طول مدت سفر خود، برای تأمین نیازهای مختلف انجام دهد. آنن دسته از افرادی که در هتل های 5 ستاره نیز اقامت می نمایند به دو بخش تقسیم می شوند، دسته از آنها در پی یک جای دارای پرستیژ و امکانات بیشتر هستند، برای مثال در هتل های 4 ستاره کمتر دیده می گردد که هتلی دارای استخر باشد، ولی بیشتر هتل های 5 ستاره استخر دارند و یکی از فاکتورهای مهم برای ستاره دهی به هتل ها نیز، داشتن استخر و سونا و جکوزی است. اما دسته ای دیگر علاوه بر اینکه در پی این امکانات هستند، علاقه دارند تا در جاهای لوکس و خاص اقامت داشته باشند، این خاص بودن ممکن است در نوع ارائه خدمات و یا در معماری خاص هتل باشد.

برترین و خاص ترین هتل های استانبول

با توجه به موقعیت خاص این شهر و قرارگیری آن در آسیا و اروپا و گذر زمان که باعث شد دوران های مختلف یونانی، رومی و عثمانی را به خود ببیند و معماری های مختلفی را در این شهر ببینیم. در زیر به 3 مورد از لوکس ترین و خاص ترین هتل های استانبول اشاره خواهیم داشت. افرادی که علاقه مند به رزرو تور استانبول با هتل های خاص و درجه یک هستند می توانند با وبلاگ دلند چت تماس بگیرند تا کارشناسان ما، آنها را هدایت نمایند.

هتل ریتز کارلتون استانبول The Ritz Carlton Istanbul

این هتل در نزدیکی میدان تکسیم و در واقع در نزدیکی مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و گردشگران به بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر به راحتی و پیاده روی اندک دسترسی خواهند داشت. یکی از مزیت قابل توجه ریتز کارلتون، که در اتاق های سمت شرق آن دیده می گردد و آن را خاص می نماید، چشم انداز ای کامل از تنگه بسفر است که در دسترس شما قرار گرفته است. اگر از تماشای غروب آفتاب لذت می برید می توانید در هنگام صرفِ عصرانه، نمای زیبای غروب آفتاب در استانبول را شاهد باشید. اتاق های ریتز کارلتون بزرگ هستند و طراحی های عثمانی در آن دیده می گردد.

هتل رافلز استانبول Raffles Istanbul

رافلز استانبول یکی از برندگان جایزه Zorlu میباشد. برخلاف بسیاری از هتل های اطراف آن ، با ظاهری مدرن و به سبک نو کشور ترکیه طراحی شده است. هیچ نشانی از معماری عثمانی در رافلز دیده نمی گردد. فضاهای عمومی در خارج از آن با معماری ترکی و بین المللی تزئین شده است. هتل دارای خدمات بسیاری برای مهمانان است. این خدمات شاملرستوران ، فضای بازی ، کافی شاپ، سونا ، اتاق بخار ، مرکز تناسب اندام ، استخر ، لباسشویی و اتاق بچه ها است. در این اقامتگاه لوکس وای فای رایگان در همه جا در دسترس است. اتاق ها به زیبایی و با تمام دقت با آثار هنری طراحی شده اند که الهام گرفته از مسجد آبی است. رافلز دو رستوران دارد: Arola و Lavinia. مورد اول در غذاهای اسپانیایی تبحر دارد و موردم دوم در غذاهای ترکیه ای و خوشمزه استانبول.

هتل شانگری لا استانبول Shangri-La Bosphorus

در منطقه بشیکتاش در سواحل اروپایی تنگه بسفر، شانگری لا واقع شده است. این جای بسیار لوکس، از طراحی کلاسیک برخوردار است و سنگ مرمر زیادی در ساخت آن استفاده شده است به طوری نور در همه جا انعکاس دارد و حس لوکس بودن کاملاً تعیین است. هتل اکارکنان شانگری لا هم آسیایی و هم ترکی هستند. خدمات در اینجا بصورت شخصی و فوری انجام می گردد. بعضی از امکانات موجود در این اقامتگاه لوکس عبارتد از کافی شاپ، خشک شویی، استخر، سرویس اتاق، حمام، مرکز تناسب اندام، پارکینگ و رستوران.

شانگری لا دارای 186 اتاق است و بزرگترین و جادارترین اتاق ها در کل هتل های شهر استانبول است.

تنگه بسفر استانبول با جذابیت های فراوان

منبع: تریپ

به "برترین و خاص ترین هتل های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و خاص ترین هتل های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید