آرتتا: نتیجه پایانی کام مان را تلخ کرد

به گزارش وبلاگ دلند چت، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال از باز شدن دروازه تیمش در اخرین ثانیه های بازی خانگی برابر اسلاویاپراگ در لیگ اروپا ابراز تأسف کرد.

آرتتا: نتیجه پایانی کام مان را تلخ کرد

به گزارش وبلاگ دلند چت، تیم فوتبال آرسنال در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) میزبان تیم اسلاویاپراگ جمهوری چک بود که این بازی در حالی که از دقیقه 86 تا دقیقه سوم وقت های تلف شده نیمه دوم، یک بر صفر به سود توپچی های لندن در جریان بود در نهایت با تساوی یک - یک خاتمه یافت. این نتیجه کار نماینده انگلیس برای کسب نتیجه در بازی برگشت که پنجشنبه هفته آینده در کشور چک برگزار می شود را سخت کرد.

آرتتا پس از این بازی به شبکه BT sport انگلیس گفت: بازی بسیار سختی بود چون حریف تیم قدری بود. اسلاویا تا الان تیم های بزرگی را شکست داده و حذف کرده است. بنابراین بازی مقابل آنها سخت است. یارگیری نفر به نفر بازیکنان شان خوب است و باید فکری به حال این موضوع بکنیم. دراین بازی هم هر وقت که بازیکنان مان توانستند از بند بازیکن مقابل شان خارج شوند، موقعیتی برای گلزنی داشتیم اما وقتی که این کار را انجام ندهید کار سخت می شود. ما در پرس حریف از جلو کارآمد بازی کردیم. حریف این پتانسیل را داشت که با تصاحب توپ خیلی سریع از دفاع به حمله تغییر فاز دهد اما ما آن را هم به خوبی کنترل کردیم. با این وجود نتیجه پایانی کام مان را تلخ کرد.

سرمربی اسپانیایی آرسنال افزود: بازی در کنترل ما بود. گلی که می خواستیم را زدیم اما موقعیت های بسیار مهمی را هم از دست دادیم. ما دو سه پاس اشتباه دادیم که نباید رخ می داد و ما را عقب انداخت و اینطور شد که گل تساوی را دریافت کردیم. گل خوردن در چنین مقطعی از بازی می تواند احساسی که نسبت به عملکردتان دارید را تغییر دهد.

بازی برگشت تیم های فوتبال آرسنال و اسلاویا پراگ پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه امارات به مصاف یکدیگر می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آرتتا: نتیجه پایانی کام مان را تلخ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: نتیجه پایانی کام مان را تلخ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید