سازمان شیلات برای آجر کردن نان صیادان بلوچ باید از خدا بترسد

به گزارش وبلاگ دلند چت، مسئول قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان گفت: اگر مسئولان شیلات از خدا می ترسیدند، صدهزار صیاد را بیکار، محیط زیست را غارت نمی نموده و دروغ نمی گفتند.

سازمان شیلات برای آجر کردن نان صیادان بلوچ باید از خدا بترسد

محمدجواد عمرانی، مسئول قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ دلند چت گفت: پرویز محبی نوذر، معاون صید سازمان شیلات ایران تصمیم گرفته بود مخفیانه سری به بندر گوگسر واقع در جاسک برود، اما صیادان محلی با اعتراض به وی از ضرر های صید ترال به صیادان محلی می گویند.

عمرانی ادامه داد: یکی از صیادین در کلیپی که منتشر شده میگوید که صید ترال معیشتشان را نابود نموده و آن ها حتی پولی ندارند که کفش بخرند و باید مسببان صید ترال در کشور از خدا بترسند. محبی نوذر، اما به نظرتان چه جوابی می دهد؟ به نظرتان دلداری می دهد و عذر خواهی می نماید یا مغرورانه و طلبکارانه ادعا می نماید کشتی های ترال را شیلات نیاورده است؟

این فعال دانشجویی اضافه نمود: متاسفانه سوءمدیریت ها در کشور معمولا نشان از آن دارد غالب مدیران ناکارآمد دومی را انتخاب می نمایند. ادعایش دروغ است و باید از خدا بترسد. اگر از خدا می ترسیدند صدهزار صیاد را بیکار، محیط زیست را غارت نمی نموده و دروغ نمیگفتند.

کلیپ دومی که در ادامه خواهید دید، مربوط به برنامه دادرسانه رادیو جوان است. وی در این خصوص گفت: آنجا از نقش سازمان شیلات در کشتی های ترال گفتیم که چگونه پس از کوشش های بسیار قوه قضاییه آن را ممنوع اظهار داشت، اما پرویز محبی نوذر رسما نامه ای خطاب به اداره شیلات سیستان و بلوچستان می زند و دستور ادامه فعالیت صید کشتی های ترال را می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سازمان شیلات برای آجر کردن نان صیادان بلوچ باید از خدا بترسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان شیلات برای آجر کردن نان صیادان بلوچ باید از خدا بترسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید