ثبت نام 450 هزار نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن فارس

به گزارش وبلاگ دلند چت، مدیر کل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه آمار نام نویسی در طرح نهضت ملی مسکن 450هزارنفر بوده است، گفت: نزدیک به 150 هزار نفر از این متقاضیان 40 میلیون تومان آورده اولیه خود را واریز کردند.

ثبت نام 450 هزار نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن فارس

عطا الله زمانی گفت: در شهر های زیر 100هزار نفر نزدیک به 35 هزار متقاضی از 350 هزار متقاضی به بنیاد مسکن معرفی شدند که برای 25هزار متقاضی، زمین تأمین شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن فارس گفت: به تناسب اینکه زمین آماده و تحویل بنیاد مسکن گردد، عملیات اخذ پروانه ساختمانی، عملیات آماده سازی اراضی و تحویل زمین به متقاضیان را انجام می دهیم.

زمانی گفت: سال جاری در شهر صدرا شیراز عملیات اجرایی 3هزارو 152 واحد مسکن نهضت ملی شروع و این طرح کلنگ زنی شد؛ خوشبختانه کار به شکل خوبی پیش رفته، هرچند ابتدای هر پروژه مسائل و مسائلی است که حل این مسائل زمان بر است. اما بر اساس برنامه و تعهدی که داده شده سعی می کنیم تا سرانجام آبان ماه عملیات خاکبرداری بلوک ها و بتن ریزی و ساخت زیر ساخت ها را به اتمام برسانیم.

مدیر کل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه نزدیک به 80 درصد از کار آماده سازی زمین در صدرا پیش رفته است، گفت: برای حدود 800 واحد مسکونی آرماتور خریداری شده و از هفته آینده کار آرموتور بندی میل گرد فونداسیون ها شروع می گردد. امیدواریم دستگاه های مختلف یاری نمایند تا وقفه ای در این کار پیش نیاید.

وبلاگ دلند چت فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ثبت نام 450 هزار نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 450 هزار نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید