تیم های آسیایی روزی آرزو داشتند بازیکنان ما را از نزدیک ببینند، چرا نمی توانیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم؟، آقای ناظم الشریعه!نمی توانی برو

به گزارش وبلاگ دلند چت، حسین مهدوی نیا گفت: تیم ملی کشورمان دوره قبل این رقابت ها، پیروز به کسب مقام سومی دنیا شد. آیا در این دوره تدابیری برای تکرار و حتی ارتقاء آن اتخاذ شده است؟

تیم های آسیایی روزی آرزو داشتند بازیکنان ما را از نزدیک ببینند، چرا نمی توانیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم؟، آقای ناظم الشریعه!نمی توانی برو

گروه ورزشی وبلاگ دلند چت، تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه رقابت های جام جهانی لیتوانی است و اهالی فوتسال انتظار حضور قدرتمندانه تیم ملی کشورمان در این رقابت ها را دارند. اما شرایط به گونه ای پیش می رود که فوتسالی ها را نگران نموده است.

در این رابطه حسین مهدوی نیا دروازه بان اسبق تیم ملی و پیشکسوت استقلال ،پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار ورزشی وبلاگ دلند چت گفت: شرایط تیم ملی، شرایط خوبی نیست.تیمی که بازی های تدارکاتی مناسبی با تیم های قدر و مطرح برگزار ننموده با چه آمادگی می خواهد وارد رقابت با حریفان گردد؟ تیم ملی کشورمان دوره قبل این رقابت ها ،پیروز به کسب مقام سومی جهان شد.آیا در این دوره تدابیری برای تکرار و حتی ارتقاء آن اتخاذ شده است؟ متاسفانه اخبار پیرامون فوتسال ناامیدنماینده است.

مهدوی نیا در مورد اینکه چرا بازی های تدارکاتی تیم ملی کشورمان لغو می گردد گفت: این سوالی است که فکر همه ما را مشغول نموده است.چرا تیم های آسیایی که روزی آرزوی تماشا بازیکنان ایران را داشتند حالا برای بازی تدارکاتی با ما اما و اگر می نمایند و در نهایت هم حاضر به بازی نمی شوند ؟چرا مربیان باکیفیتِ حاضر در لیگ برتر، تمایلی به همکاری با تیم ملی فوتسال ندارند ؟برای خودِ ما جای سوال است که چرا تیم ملی فوتسال ایران که جزء 6 تیم برتر جهان است، نمی تواند بازی های تدارکاتی مناسبی انجام بدهد؟این سوالات را بهتر است آقای ناظم الشریعه پاسخ بدهد .از ایشان سوال کنید آیا از شرایط موجود راضی هستند ؟اگر راضی اند پس باید بتوانند لااقل نتایج خوب دوره قبل را تکرار نمایند.اگر راضی نیستند ،پس چرا سکوت نموده و اجازه می دهند فدراسیون و کمیته فوتسال با شخصیت تیم ملی ایران بازی کند ؟چرا حاضر هستند به هر قیمتی در تیم ملی بمانند ؟ایشان برترین و با کیفیت ترین بازیکنان را در اختیار دارند .نتیجه نگرفتن با این تیم هیچ دلیلی جز بی کفایتی و بی مسئولیتی ،مسئولین مربوطه ندارد .

مهدوی نیا در انتها با تاکید به اینکه بازیکنان تکنیکی و با تجربه ای در تیم ملی حضور دارند و با بازی های تدارکاتی مناسب با تیم های قدر می گردد افتخارات گذشته را تکرار کرد گفت: ای کاش آقای ناظم الشریعه به جای افتتاح آموزشگاه های فوتسال در شهرستان های ایران ،آماده سازی مجموعه ورزشی صدرای شیراز و تدریس فوتسال ، روی تیم ملی تمرکز و برای پیروزیت تیم ملی کشورمان کوشش می کرند و برای رساندن تیم ملی به شرایط مناسب می جنگیدند. اگر نمی تواند برای ایجاد شرایط مناسب و انجام بازی های تدارکاتی و فراهم شدن امکانات لازم برای تیم ملی کشورمان کوشش کند چرا استعفا نمی دهد ؟اگر ایشان حاضر نمی شدند با هر شرایطی که کمیته فوتسال برای تیم ملی رغم میزنند، کار کند، قطعاً فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هم یا به فکر بهبود شرایط می افتادند یا در صورت ادامه فرایند ، ایشان میتوانستند با وجدانی آسوده بگویند هر چه در توان داشتند برای پیروزیت تیم ملی به کار بردند اما مسئولین، همکاری نکردند. آنوقت اهالی فوتسال قدردان ایشان و زحمات شان بودند و از ایشان حمایت می کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تیم های آسیایی روزی آرزو داشتند بازیکنان ما را از نزدیک ببینند، چرا نمی توانیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم؟، آقای ناظم الشریعه!نمی توانی برو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های آسیایی روزی آرزو داشتند بازیکنان ما را از نزدیک ببینند، چرا نمی توانیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم؟، آقای ناظم الشریعه!نمی توانی برو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید