برای اسکوچیچ نمک نشناس نباشیم، توقعات را از تیم ملی بالا نبریم

به گزارش وبلاگ دلند چت، محمود فکری در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر گفت: قبل از هر چیز باید این صعود شیرین را به همه تبریک بگویم. این صعود زودهنگام برای فوتبال ما یک رکورد محسوب می گردد. باید از همه کسانی که در این صعود دخیل بودند تشکر کرد. فدراسیون فوتبال، رسانه ها و هوادارانی که همواره از تیم ملی کشورشان حمایت نموده اند.

برای اسکوچیچ نمک نشناس نباشیم، توقعات را از تیم ملی بالا نبریم

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی احتیاج است که تیم ملی ایران بتواند در جام جهانی پیروز باشد؟ تاکید نمود: در درجه اول نباید توقع از تیم ملی را بالا ببریم. به مقدار فوتبالمان نگاه کنیم و از همین امروز فشار مضاعفی را به بازیکنان و کادر فنی وارد نکنیم. فدراسیون فوتبال باید یک برنامه ریزی دقیق و قوی داشته باشد. تیم ملی کشورمان به خودباوری احتیاج دارد. باید بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگی انجام دهیم تا ترس رویارویی با حریفان بزرگ برای بازیکنان ما از بین برود. اگر بخواهیم فشار زیادی به کادر فنی و بازیکنان بیاوریم آنها تفکر و ذهنشان از پیروزیت دور می گردد و وارد مسائل حاشیه ای می شوند. در مجموع باید همه دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی کشورمان بتواند در جام جهانی عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

فکری در خصوص صحبت هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم ملی برای جام جهانی تاکید نمود: قطعا اگر اسکوچیچ مربی خوبی نبود، این پیروزی های پی در پی را کسب نمی کردیم. صحبت های تغییر سرمربی از کسانی شنیده می گردد که به فکر منافع شخصی خود هستند و می خواهند با آوردن مربیان به اصطلاح بزرگ، قرارداد کلان ببندند و پول بیت المال را به جیب بزنند. اسکوچیچ زحمات زیادی را برای تیم ملی کشیده است نباید در مقابل او نمک نشناس باشیم. باید قدردان باشیم و کسانی که برای تیم ملی زحمت می کشند را حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: شاید اسکوچیچ را مقرون به صرفه به دست آوردیم اما عملکرد او قابل قبول بوده است. نباید فکر کنیم چون مربی پول هنگفتی می خواهد پس حتماً عملکرد خوبی هم خواهد داشت. تجربه تلخ مارک ویلموتس هنوز از یادمان نرفته است که چگونه باعث شد فوتبال ما دچار تزلزل گردد. اسکوچیچ باید در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند. فدراسیون فوتبال هم باید قاطعانه از او حمایت کند و اجازه ندهد این مسائل حاشیه ای بین او و بازیکنان فاصله بیاندازد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط تیم نفت هم گفت: شرایط نفت در حال حاضر بد نیست. تمرینات منظمی را پشت سر می گذاریم. با انگیزه ای که من از بازیکنان دیدم امیدواری هایم بیشتر شده است و اعتقاد دارم با همین جوانان می توانند تیم را در لیگ برتر نگه دارند.

فکری در واکنش به ریسکی که برای حضور در تیم نفت قبول نموده است، اظهار کرد: در توان خودم می بینم که به نفت آمده ام. کادر فنی و بازیکنان کوشش خود را خواهند کرد و امیدوارم مسئولان هم از لحاظ اقتصادی وظایف خود را به خوبی انجام دهند. مدیریت باشگاه باید مسائل اقتصادی را تا آنجا که مسئله ای پیش نیاید تأمین کند. بازیکنان هم کوشش خواهند کرد تا با آغاز دوباره لیگ نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان جدیدی را برای نیم فصل به خدمت خواهید گرفت؟ گفت: با چند بازیکن صحبت نموده ایم اما هنوز قطعی نشده است. منتظر می مانیم تا شرایط آنها معین گردد. کادر فنی، بازیکنان و مسئولین باشگاه همه در کوشش هستند که در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم. بازیکنانمان انتظارات زیادی ندارند و همه دست به دست هم خواهیم داد تا با حمایت طرفداران نتایج قابل قبولی کسب نموده و در لیگ برتر بمانیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای اسکوچیچ نمک نشناس نباشیم، توقعات را از تیم ملی بالا نبریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اسکوچیچ نمک نشناس نباشیم، توقعات را از تیم ملی بالا نبریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید