تئاتر

جایزه فیلم نامه را ژاپنی ها بردند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، در مراسم پایانی هفتادو ششمین دوره جشنواره فیلم کن که دیشب از ساعت 20:30 در گراند تئاتر لومیر برگزار گردید برندگان این دوره معرفی شدند و فیلم آناتومی یک سقوط به عنوان برنده نخل طلا انتخاب شد.

19 خرداد 1402

قیمت سنگ های فوگی مانتین ، شاهکاری بی نظیر در آمریکا

معدن سنگ های فوگی مانتین (قیمت سنگ های فوگی مانتینقابل تصور نیست) که در شهر بون در کارولینای شمالی آمریکا و در نزدیکی پارک آن قراردارد، جاذبه ای است که از طریق یک خانواده اداره می گردد و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا سطل هایی از سنگ های گرانبها...

21 دی 1401

ماسک زهره فکور صبور هم مارکدار است

عکس دیدنی از زهره فکور صبور با استایلی متفاوت و بسیار زیبا منتشر شد.

13 تیر 1401

روز شیراز؛ گرامیداشت شهر فرهنگ و هنر و ادب

شیراز یکی از شهرهای ایران است که روزی مخصوص به خود را در تقویم کشور ثبت نموده و هر سال به مناسبت 15 اردیبهشت برنامه های ویژه ای در این شهر برگزار می گردد.

13 خرداد 1401

تجلیل از 6 چهره فعال و موثر در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگاران ، در این مراسم از مریم شعبانی، نویسنده و کارگردان تئاتر، رضا یزدانی شاعر و ترانه سرا، حسین پارسافر، آهنگساز و نوازنده، میکاییل براتی، تصویرساز و مدرس دیجیتال پینت و سیاوش سرمدی، نویسنده و کارگردان سینما تقدیر می گردد.

2 اردیبهشت 1401

20 جزیره زیبا در دنیا (قسمت دوم)

از نگاه تمام مردم دنیا، یکی از برترین منطقه ها برای استراحت، سواحل و اطراف دریا به شمار می فرایند. سالیانه افراد بسیار زیادی به سواحل سرتاسر دنیا سفر و اوقاع فراغت خود را در چنین منطقه های سپری می نمایند. سواحل، دریا ها، جزایر و هر آنچه که با آب در ارتباط...

26 دی 1400

فحش خوری جهان مدنی بخاطر این عکس خیلی متفاوت ! ، خودش چه گفت !

خبرنگاران:جهان مدنی بازیگر فعال در اینستاگرام است که اینبار با انتشار عکس متفاوت خود از سوی کاربران الفاظی ناجور تحویل گرفت.

18 دی 1400

خرافات زشت سام درخشانی ! ، کابوس دخترش برکه !

خبرنگاران:صحبت های جنجالی سام درخشانی بازیگر مرد تلویزیون و سینما درباره اینکه می ترسد مردم دخترش برکه و او و خانواده اش را چشم بزنند.

29 شهریور 1400

درگذشت بازیگر طنزهای مهران مدیری در دهه 70

علی ابوالحسنی بازیگر سریال های طنز تلویزیون در دهه هفتاد، بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

28 فروردین 1399