750 خودرو غیربومی پشت درهای بسته شهر ابهر ماندند

به گزارش وبلاگ دلند چت، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر گفت: در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا در 4 نقطه از ورودی ابهر ایستگاه ایست و بازرسی مستقر و از ورود تعداد 750 خودرو غیربومی ممانعت و 7 دستگاه خودرو اعمال جریمه و به پارکینگ منتقل شدند.

750 خودرو غیربومی پشت درهای بسته شهر ابهر ماندند

به گزارش وبلاگ دلند چت آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ داود مرسلی چهارشنبه 13 فروردین گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تامین سلامت شهروندان استقرار پلیس در نقاط ورودی و خروجی و تمهیدات ویژه برای روز طبیعت سال جاری تردد شهروندان به مناطق اطراف شهر، تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک ها ممنوع و مسیرها برای حفظ سلامت شهروندان مسدود خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر، استان زنجان تاکیدکرد: برابر قانون با کسانی که به این مسئله بی توجه باشند ضمن اعمال قانون به مبلغ 500 هزار تومان جریمه، خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

وی گفت: در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و حفظ سلامتی شهروندان پلیس با تشکیل گشت های مستقل و تلفیقی با فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اصناف و شهرداری از 500 واحد صنفی بازدید و تعداد 63 واحدی که مجاز به ارائه خدمات نبودند برخورد و پلمب کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "750 خودرو غیربومی پشت درهای بسته شهر ابهر ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "750 خودرو غیربومی پشت درهای بسته شهر ابهر ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید