معرفی هیوندای i30N پرایر دیزاین

به گزارش وبلاگ دلند چت، پرایر دیزاین نسخه اسپرت هاچ بک هیوندای i30 N مجهز به کیت کامل بدنه را برای بازار آلمان معرفی کرد که قیمت پکیج کامل بدنه آن حدود پنج هزار دلار است.

معرفی هیوندای i30N پرایر دیزاین

به گزارش وبلاگ دلند چت به نقل از زومیت، هیوندای i30 N با ظاهری اسپرت تر از قبل توسط شرکت پرایر دیزاین (Prior Design) عرضه شده است. هاچ بک محرک جلو و جمع وجور هیوندای اکنون از کیت بدنه گسترده ای بهره می برد که از فایبرگلاس-دورا-فلکس ساخته شده و هدف آن، نسخه پیش از فیس لیفت این خودرو است.

از جمله نکات برجسته این خودرو می توان به سپر جلو جدید و قسمت های اضافه شده به کناره های سپر جلو، تغاری های گل گیر، بخش های اضافه شده به سپر عقب، دیفیوزر متفاوت با رنگ مشکی براق و بال سقف تهاجمی تر اشاره کرد که به عنوان پکیج کامل با قیمت 3999 یورو (4912 دلار) در آلمان ارائه می شود. رینگ های چندپره به سبک خودروهای مخصوص رالی و تصاویر تزئینی خاص در اطراف بدنه خودرو، نمای بسیار جالبی به هیوندای i30 N پرایر دیزاین می دهند.

این به روزرسانی ها هیوندای i30 N را سریع تر از قبل نخواهند کرد؛ اما نسخه کارخانه ای و دست نخورده آن عملکرد بسیار مطلوبی ارائه می دهد. نسخه استاندارد این خودرو که از پیشرانه ای با قدرت 246 اسب بخار بهره می برد، در زمان 6.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست می یابد. اما این پکیج عملکردی (Performance Package) قدرت پیشرانه را به 271 اسب بخار و گشتاور آن را به 353 نیوتن متر در بازه 1450 تا 4700 دوربردقیقه یا 378 نیوتن متر بین 1750 تا 4200 دور بر دقیقه افزایش می دهد تا زمان سرعت گیری صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت آن به 6.1 ثانیه کاهش یابد.

آخرین نسخه از این خودرو که چند ماه پیش ارائه شد، 276 اسب بخار قدرت و 392 نیوتن متر در پکیج عملکردی ارائه می دهد که باعث می شود نسبت به نسخه قبل، در حرکت از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، 0.2 ثانیه سریع تر باشد. هیوندای i30 N فیس لیفت قرار است در اوایل سال 2021 در اروپا به بازار عرضه شود و جزئیات مربوط به قیمت گذاری آن در همان موقع اعلام خواهد شد. احتمالاً قیمت این مدل با کمی افزایش نسبت به نسخه کنونی همراه خواهد بود که با قیمت معادل 41,067 دلار در آلمان به فروش می رسد.

منبع: جام جم آنلاین

به "معرفی هیوندای i30N پرایر دیزاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هیوندای i30N پرایر دیزاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید