مرگبارترین مهاجم فوتبال، این زن بیش از مسی و رونالدو گل زده است

به گزارش وبلاگ دلند چت، دایانا متسون در حال رانندگی است اما نمی تواند گوشی تلفن همراه خود را چک کند. او می داند نباید این کار را انجام دهد چرا که حین رانندگی خطرناک است اما وسوسه زیادی برای این کار دارد.

مرگبارترین مهاجم فوتبال، این زن بیش از مسی و رونالدو گل زده است

به گزارش وبلاگ دلند چت به نقل از سی ان ان، او خودرو را کنار می کشد تا تمام توجه اش را بر روی گوشی متمرکز کند. حواس متسون در ادینبرگ در تگزاس به جایی پرت شده که 820 نفر در حال دیدنی تاریخ هستند. کریستین سینکلر به تازگی گل دوم خود را در آن بازی و گل چهارم کانادا را در پیروزی 11 بر صفر در مقابل سنت کیتس و نویس به ثمر رسانده است. این صد و هشتاد و پنجمین گل او برای کشور می باشد و معنای آن این است که این زن کانادایی به تازگی به گلزن ترین فوتبالیست تمام اعصار برای گل های بین المللی زده شده به وسیله فوتبالیست های زن و مرد تبدیل شده است.

متسون هم تیمی قدیمی سینکلر در کانادا در ژانویه 2020 بازی سینکلر را به وسیله گوشی تلفن همراه خود دیدن می کرد.

متسون که 206 بازی برای کانادا انجام داد و 19 گل به ثمر رساند به شبکه خبری سی ان ان می گوید:این لحظه بزرگی بود. منظورم این است که این واقعیت که یک کانادایی رکورد گلزنی در محبوب ترین بازی دنیا را دارد باور نکردنی است.

نام سینکلر پیش از بزرگان فوتبال مانند ابی وامباک، میا هام و کریستیانو رونالدو در کتاب رکوردها ثبت شده است. این زن 40 ساله این شانس را دارد که رکوردهای بیش تری را به نام خود اضافه کند زیرا در جام دنیای زنان 2023 در استرالیا و نیوزلند راهنمایی تیم کانادا را بر عهده دارد.

او می تواند اولین بازیکنی (چه در میان مردان و چه زنان) باشد که در شش جام دنیای گلزنی می نماید. او پس از مارتا دومین بازیکنی بود که در پنج دوره در سال 2019 گلزنی کرد. رونالدو سومین نفری است که در سال 2022 چنین کاری را انجام داد.

سینکلر از زمان تبدیل شدن به بازیکن جوان کانادا در اولین بازی خود در سن 16 سالگی تا برترین گلزن تاریخ فوتبال زندگی کاملی داشته است. در جام دنیای پیش رو او احتمالا آخرین فرصت را خواهد داشت تا عنوان قهرمان دنیا را به لیست طولانی دستاوردهایش در عرصه فوتبال بیافزاید.

کریستین سینکلر یک گلزن است

متسون به خاطر می آورد که برای اولین بار سینکلر را در سن 16 سالگی دید. او می گوید: سینکلر در یک خانواده ورزشی بزرگ شد. پدر و عموی او هر دو ورزشکار بودند. پدرش در مسابقات قهرمانی ملی فوتبال کانادا از مدیران ورزشی بود. سینکلر دارای پیشینه ورزشی کاملی بود که شامل فوتبال، بسکتبال و بیسبال می شد.

سینکلر ستاره تیم فوتبال مدرسه محلی خود بود و در سن 15 سالگی در مسابقات جام دنیای زنان 1999 در پورتلند شرکت کرد تورنمنتی که از نظر تعداد دیدنگران و بینندگانی که داشت به نقطه عطفی برای فوتبال زنان تبدیل شد. اولین حضور سینکلر در صحنه بین المللی در قالب تیم زیر 20 ساله های کانادا بود. او خیلی زود در جوان سالی رکورد 110 گل به ثمر رسانده را شکست و سبک بازی موثر خود را نیز تثبیت نمود. متسون از سینکلر به عنوان بازیکنی پویا در اوایل دوران حرفه ای اش یاد می نماید بازیکن با بازی ای سرشار از حرکت و دویدن همراه با سخت کوشی. با این وجود، متسون می گوید مهم تر از همه یک نکته وجود دارد و آن این که کریستین سینکلر یک گلزن است.

او می افزاید: سینکلر یکی از بازیکنان نادری است که توپ را در هر نقطه از دروازه و اطراف آن دریافت می نماید.

در طول سالیان اخیر باکاهش سن پویای یک فوتبالیست سینکلر مجبور شد بازی خود را تغییر داده و تمرکزش را از سرعت به کنترل توپ و موقعیت یابی تغییر دهد. کنت هاینر مولر مدیر سابق و دستیار مدیر تیم ملی زنان کانادا می گوید که توانایی انطباق سینکلر با بازی اش به بزرگترین قدرت او یعنی مغزش ارتباط دارد. هاینر مولر درباره سینکلر می گوید:حرکات او برای من در درجه دوم اهمیت قرار دارند. من کسی را ندیدم که این توانایی را داشته باشد که در موقعیت مناسب در زمان مناسب بدون گرفتار شدن در تله آفساید قرار گیرد.

لحظه تاج گذاری؟

ورود سینکلر به تیم ملی کانادا که به طور سنتی به عنوان یک کشور قوی در عرصه فوتبال شناخته نشده بود همزمان با پیروز ترین دوره فوتبال آن کشور بود. کانادایی ها در جام دنیای 2003 چهارم شدند. سینکلر در آن مسابقات سه گل به ثمر رساند و هم چنین کانادا عنوان برنز بازی های المپیک 2012 و 2016 میلادی را کسب نمود. سینکلر نام خود را در ورزش کانادا ثبت کرد و کاپیتان تیم آن کشور در بازی های تابستانی توکیو 2020 میلادی بود بازی هایی که عنوان پیروزمندانه طلا را برای کانادا همراه داشت و آن تیم به حدی درخشید که برزیل، ایالات متحده و سوئد را شکست داد.

سینکلر اکنون با حضور در جام دنیای پیش رو که احتمالا آخرین حضورش در آن مسابقات خواهد بود این فرصت را دارد که میراث خود را به عنوان یکی از متحول ترین بازیکنان تاریخ فوتبال تثبیت کند.

منبع: فرارو

به "مرگبارترین مهاجم فوتبال، این زن بیش از مسی و رونالدو گل زده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگبارترین مهاجم فوتبال، این زن بیش از مسی و رونالدو گل زده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید