مبارزه مهدیزاده با بروس داگلاس یکی از 6رقابت برترجهان در دهه اخیر

به گزارش وبلاگ دلند چت، فدراسیون دنیای با هدف مروری بر برترین رقابت های دنیا در یک دهه گذشته باز نشر رقابت های برگزیده را از پیکارهای دنیای سال 2010 شروع نموده است، در دومین دوره رقابت های دنیای یک دهه اخیر که به میزبانی فرانسه در سال 2012 برگزار گردید، مبارزه امیر مهدی زاده قهرمان ایران و بروس داگلاس از برزیل در فینال وزن 60- کیلوگرم را به عنوان یکی از 6 رقابت برتر معرفی کرد.

مبارزه مهدیزاده با بروس داگلاس یکی از 6رقابت برترجهان در دهه اخیر

امیر مهدیزاده با اشاره به اینکه انتخاب مبارزه وی به عنوان یکی از بهترین مبارزات در 10 سال اخیر کاراته دنیا، بار دیگر قدرت کاراته ایران در دنیا به اثبات کرد، گفت: مسابقات دنیای سال 2012 نخستین تجربه من در مسابقات دنیای کاراته بود و به لطف خدا، هدایت مربیان و کوشش، توانستم عنوان قهرمانی را در این رقابت ها را به کسب کنم.

عضو تیم ملی کاراته با بیان اینکه با بیان اینکه در این مسابقات به مصاف حریفی از برزیل رفتم که در آن موقع دارنده یک طلا و یک برنز دنیای بود و برای دفاع از مقام اول خودش به این مسابقه آمده بود، یادآور شد: خوشبختانه مبارزه خوبی در ملاقات پایانی داشتم و به مدال با ارزش طلا دست یافتم و توانستم تاریخ ساز شوم.

وی در مسابقات مختلف برابر رقبای سرسختی قرار گرفتم، اضافه کرد: برابر اعلام فدراسیون دنیای 18 مهرماه مسابقه اش زیر نظر کارشناسان فدراسیون دنیای بررسی می گردد و فیلم آن در سایت فدراسیون دنیای قرار می گیرد.

مهدیزاده با اشاره به اینکه این روزها تمام کوشش خود را برای کسب آمادگی و حضور روی تاتامی انتخابی المپیک با آمادگی کامل انجا م می دهد، گفت: خیلی امیدوارم که در مرحله نهایی رقابت های انتخابی سهمیه المپیک را کسب کنم و در توکیو نیز خوش رنگ ترین مدال را برای ورزش ایران به ارمغان آورم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مبارزه مهدیزاده با بروس داگلاس یکی از 6رقابت برترجهان در دهه اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه مهدیزاده با بروس داگلاس یکی از 6رقابت برترجهان در دهه اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید