سعیدی: برای حل مسائل با رئیس فدراسیون کاراته جلسه داشتیم، حدادی هر موقع بتواند در تمرین حاضر می گردد

به گزارش وبلاگ دلند چت، دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت، احسان حدادی با وجود مصدومیتی مزمن مسئله ای برای حضور در المپیک ندارد.

سعیدی: برای حل مسائل با رئیس فدراسیون کاراته جلسه داشتیم، حدادی هر موقع بتواند در تمرین حاضر می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دلند چت، کیکاووس سعیدی درباره رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک توکیو گفت: لباس کاروان مشخص و سایزگیری اجرا شده است. فکر می کنم تا دهه اول تیر لباس اعضای کاروان آماده می گردد. قطعاً مراسم بدرقه از کاروان داریم و ممکن است رو نمایی همان جا انجام گردد.

وی در مورد اینکه صمد نیکخواه بهرامی پرچمدار کاروان خواهد شد، گفت: هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. امروز پرچم دار نهایی می گردد و پیشنهادات در ستاد عالی به بحث گذاشته خواهد شد. ملاحظه داریم کسانی که مسابقات آنها نزدیک است، پرچمدار نشوند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در واکنش به اتفاقات اخیر در فدراسیون کاراته و ورود کمیته ملی المپیک برای حل این مسئله یادآور شد: فدراسیون ها در جلسه امور اجرایی از استقلال کامل برخوردارند و ما در امور فنی ورود نداریم، ولی نگرانی و دغدغه خود را منتقل می کنیم. نشستی با رئیس فدراسیون داشتیم و قطعاً مشکل برطرف می گردد.

وی راجع به مصدومیت احسان حدادی هم بیان کرد: هرگونه حمایت را از همه رشته ها و ورزشکاران داشته ایم. بحث حدادی به خاطر آسیب دیدگی مزمن وی بوده است، ولی مسئله ای برای حضور در المپیک ندارد و هر موقع بتواند در مسابقات حاضر می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سعیدی: برای حل مسائل با رئیس فدراسیون کاراته جلسه داشتیم، حدادی هر موقع بتواند در تمرین حاضر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: برای حل مسائل با رئیس فدراسیون کاراته جلسه داشتیم، حدادی هر موقع بتواند در تمرین حاضر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید