غذا سلامت زندگی را از رادیو دنبال کنید

به گزارش وبلاگ دلند چت، برنامه رادیویی غذا سلامت زندگی به تهیه کنندگی سولماز عطایی با موضوع تغذیه و صنایع غذایی روانه آنتن رادیو سلامت می گردد.

غذا سلامت زندگی را از رادیو دنبال کنید

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ دلند چت به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه رادیویی غذا سلامت زندگی کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا سه شنبه از ساعت 13:30 پخش می گردد که روز های زوج به موضوع تغذیه اختصاص دارد و روز های فرد به صنایع غذایی می پردازد. در این برنامه که کارشناس محور است دکترای تغذیه که عضو هیات علمی دانشگاه هستند، حضور دارند و درباره مباحث مختلف تغذیه و سلامتی صحبت می نمایند.

همچنین در این برنامه فواید ویتامین ها، طریقه نگهداری مواد غذایی و ... هم آموزش داده می گردد. در واقع برنامه با موضوع آموزش به مخاطبین روانه آنتن می گردد. بخشی از برنامه غذا سلامت زندگی به گزارش های مردمی اختصاص دارد و کارشناسان به سوالات مردم پاسخ می دهد.

این برنامه رادیویی به گفته تهیه نماینده در ایام ماه رمضان با موضوع تغذیه و سلامتی در این ایام پخش می گردد و روز شنبه چهارم اردیبهشت به این موضوع می پردازد که روزه داران با وجود ویروس مخوف کرونا باید چه مواردی را در تغذیه رعایت نمایند. در این برنامه منصور رضایی توضیحات لازم را برای مخاطبین ارائه می نماید.

سردبیر برنامه محمدرضا عفیفی، گوینده ندا خواجه نوری و گزارشگر ملیحه کیان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "غذا سلامت زندگی را از رادیو دنبال کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذا سلامت زندگی را از رادیو دنبال کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید