سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا؛ طعم خوش خوردنی های خاطره انگیز

به گزارش وبلاگ دلند چت، سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیزترین جاذبه های گردشگری غذایی در تهران است. در این گزارش سری به این سمنو و ترشی فروشی قدیمی زده ایم تا با حال و هوا و خوردنی های خوش طعم و خوش رنگ آن بیشتر آشنا شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا؛ طعم خوش خوردنی های خاطره انگیز

بازار تجریش یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در تهران است که همه روزه بسیاری از مردم مرکز و گردشگران داخلی و خارجی از آن تماشا می نمایند. اما یکی از معروف ترین مغازه های این بازارچه خاطره انگیز، قطعا سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا است. هرکسی که به این بازارچه سری میزند قطعا بازدید و خرید از این ترشی فروشی معروف را در برنامه خود قرار می دهد. با ادامه گزارش اختصاصی وبلاگ دلند چت از بازار تجریش همراه باشید.

تکیه تجریش

آدرس

سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا در میدان تجریش، بازار تجریش، تکیه تجریش قرار گرفته است. برای آشنایی با راه های دسترسی به بازار تجریش می توانید به گزارش بازار تجریش کجاست؟ مراجعه کنید.

موقعیت بازار تجریش بر روی نقشه

چی بخریم؟

در سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا سمنو، انواع ترشی جات و چاشنی ها، زیتون، سالاد، لواشک و قره قروت زیتون پرورده، شیر انگور بسیار باکیفیت، برگ مو برای تهیه دلمه، رب انار و آلو و آلوچه و سس های مختلف به فروش می رسد. همه این محصولات با کیفیتی بی نظیر و به صورت کاملا بهداشتی تهیه می شوند. در ادامه این گزارش می توانید تصاویر اختصاصی وبلاگ دلند چت از خوردنی های خوشمزه سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا را ببینید.

قره قروت های این مغازه هنوز هم عطر و طعم قره قروت های قدیمی را حفظ نموده اند و هواداران زیادی دارند.

در این مغازه انواع لواشک با طعم میوه های مختلف به فروش می رسد که این یکی هم از محصولات مورد علاقه مشتریان، مخصوصا خانم ها است.

کارکنان این مغازه بسیار با حوصله و خوش برخورد و البته با سلیقه هستند و به خوبی شما را هدایت می نمایند.

حتی تماشا این محصولات هم برای مشتریان وسوسه انگیز است.

به غیر از محصولات فراوری شده به وسیله این مجموعه، محصولات شرکتی هم در این مغازه به فروش می رسند.

اگر از مزه این خوردنی ها اطلاعی ندارید و برای خرید آن ها دچار سردرگمی می شوید، می توانید از فروشنده ها بخواهید تا به شما کمی از محصول مورد نظر را برای تست بدهند.

قیمت های این محصولات هم بسیار مناسب است و با کیفیت بسیار خوبی ارائه می شوند.

زیتون و زیتون پرورده هم از محصولات پرطرفدار این مغازه هستند.

اما قطعا یکی از وسوسه انگیزترین محصولات سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا این لواشک های رول شده در آب میوه های ترش هستند.

ممکن است برخی از این محصولات را برای اولین بار در این محل ببینید.

پس قبل از خرید حتما آن ها را تست کنید تا ببینید با ذائقه شما سازگار هستند یا نه.

ترشی گوجه سبز

چیدمان این ترشی ها بسیار با سلیقه اجرا شده است و می توانید همه محصولات را به راحتی ببینید و تست کنید و خریداری کنید.

جاذبه های گردشگری در همین نزدیکی

اگر به محدوده تجریش سر بزنید، جاذبه های گردشگری زیادی را برای انتخاب و تماشا پیش روی خواهید داشت. اولین محل پیشنهادی وبلاگ دلند چت به شما حرم امامزاده صالح (ع) است. برای آشنایی با حال و هوای این محل می توانید گزارش حرم امامزاده صالح (ع)، مهمترین مقصد گردشگری مذهبی شمال تهران را بخوانید. جاذبه گردشگری بعدی بازار تجریش است. در این بازار می توانید انواع خوراکی و چاشنی و صنایع دستی را تهیه کنید که در گزارشی اختصاصی به آن خواهیم پرداخت. باغ موزه هنر ایرانی و موزه سینما در باغ فردوس هم از تماشای های دیگر اطراف میدان تجریش هستند.

اگر شما هم قبلا از سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا خرید نموده اید، تجربیات و نظرات خود را با وبلاگ دلند چت و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا؛ طعم خوش خوردنی های خاطره انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمنو و ترشی فروشی عمه لیلا؛ طعم خوش خوردنی های خاطره انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید