رونمایی شیائومی از یک شارژر خودرو بی سیم پرسرعت

به گزارش وبلاگ دلند چت، شیائومی در دسامبر سال گذشته از یک شارژر بی سیم خودرو را با قیمت 54 دلار رونمایی کرد. اکنون پس از سه ماه این غول فناوری چینی شارژر بی سیم خودرو Mi را در چین با قیمت 58 دلار عرضه نموده است. این شارژر از شارژ سریع 50 واتی MAX پشتیبانی می نماید و با انواع دستگاه های شارژ بی سیم از جمله شیائومی MIX 4، Mi 11 Ultra، Mi 11 Pro و Mi 11 سازگار است. این محصول بعلاوه به وسیله گوشی های سامسونگ و آیفونی که از شارژ بی سیم پشتیبانی می نمایند، قابل استفاده است.

رونمایی شیائومی از یک شارژر خودرو بی سیم پرسرعت

به گزارش وبلاگ دلند چت، این شارژر از عملکرد شارژ بی سیم Xiaomi Mi 10 Extreme Commemorative Edition پشتیبانی نمی نماید. شارژر بی سیم نو خودرو شیائومی از نسل نوی از سنسور های رادار مایکروویو برای تشخیص و شناسایی بازوی گیره به وسیله حرکت اجسام استفاده می نماید که با سنسور های مادون قرمز فرق دارد. ساختار مثلثی به کار رفته در Wireless Car Charger Pro از لرزش این محصول در دست انداز جلوگیری می نماید. این شارژر دارای طراحی مجرای هوای مستقیم مخفی می باشد که مستقیماً به وسیله کانال هوای داخلی با سطح شارژر خودرو منطبق می گردد و می توان آن را به صورت هوشمند با توجه به اندازه قدرت شارژ تنظیم کرد.

این شارژر زمانی که در حالت high power برای شارژ تنظیم می گردد، زمان شارژ را کوتاه نموده، راندمان شارژ را بهبود می بخشد و به خنک شدن تلفن همراه یاری می نماید. این شارژر دارای یک خازن داخلی می باشد؛ زمانی که شارژر در حالت normal قرار می گیرد، اگر منبع تغذیه وسیله نقلیه خاموش باشد، بازوی گیره برقی را می توان با یک بار لمس دکمه برای خارج شدن گوشی باز کرد. این محصول دارای یک گیره ثابت نیز می باشد که به منظور خروج هوا طراحی شده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی شیائومی از یک شارژر خودرو بی سیم پرسرعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی شیائومی از یک شارژر خودرو بی سیم پرسرعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید