رندرها و بعضی مشخصات موتورولا E32 لو رفت

به گزارش وبلاگ دلند چت، طی هفته های اخیر، شایعه ها و حدس های زیادی درباره مشخصات بعضی گوشی های هوشمند تازه موتورولا در فضای مجازی منتشر شد و این مقوله نشان می دهد که موتورولا عزم خود را برای معرفی چند محصول تازه در آینده نزدیک جزم نموده است. به همین دلیل، افشاگران رندر های یکی از گوشی های هوشمند تازه موتورولا با نام موتورولا E32 را در فضای مجازی منتشر کردند که اطلاعاتی درباره بعضی مشخصات فنی و طراحی آن به ما می دهند که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

رندرها و بعضی مشخصات موتورولا E32 لو رفت

بدون شک موتورولا یکی از شرکت های پیروز در زمینه فراوری گوشی هوشمند در دنیا به شمار میرود که اگرچه به میزان شرکت های بزرگ فعال در این زمینه کاربر ندارد اما توانسته با عملکرد خوب خود در بخش میان رده و مالی، توجه عده زیادی را به خود جلب کند. این شرکت که در حال حاضر زیر نظر لنوو به کار خود ادامه می دهد، میخواهد تا در آینده نزدیک از گوشی هوشمند تازه خود رونمایی کند که یکی از آن ها موتورولا E32 است و مشخصات آن به وسیله افشاگران در فضای مجازی دست به دست می گردد.

باید خاطر نشان کنیم که این رندرها به وسیله افشاگری با نام Sudhanshu و با همکاری Bestopedia به اشتراک گذاشته شده است. برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که گوشی هوشمند تازه موتورولا در وب سایت های صدور گواهینامه نظیر FCC ،EEC ،WiFi Alliance و NBTC همراه با سایر گوشی های هوشمند موتورولا دیده شده است. این افشاگر تصاویر بسیار باکیفیتی از این گوشی هوشمند را در اختیار ما قرار داده اند که طراحی آن کاملا واضح است. در پنل جلویی E32 ما شاهد یک نمایشگر 6.6 اینچی هستیم که لبه های گردی دارد.

در قسمت بالایی و مرکز آن حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی تعبیه شده است. این گوشی در اطراف نمایشگر حاشیه های نسبتا کمی دارد اما در قسمت پایینی این پنل حاشیه های زیادی به چشم می خورد. در قاب پشتی این گوشی ما شاهد بهره گیری از یک سیستم دوربین سه گانه هستیم که به صورت عمودی درون یک ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته و فلش LED هم در کنار اولین سنسور دیده می گردد.

در قسمت پایینی این گوشی تازه موتورولا پورت شارژ USB-C به همراه یک اسپیکر و میکروفون دیده می گردد، اما دیگر خبری از جک 3.5 میلی متری صدا در این گوشی نیست. یک میکروفون ثانویه هم در قسمت بالایی گوشی برای لغو نویز فعال انجام وظیفه خواهد نمود. در نهایت باید اشاره کنیم که دکمه کم و زیاد کردن صدا و بعلاوه دکمه پاور روی لبه راست موتورولا E32 دیده می گردد. درباره مشخصات فنی این گوشی باید بگوییم که اطلاعات زیادی در دسترس نیست. اما گفته می گردد که پردازنده هلیو G85 مدیاتک با 4/6 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی قلب تپنده این گوشی خواهد بود.

بد نیست یادآوری کنیم که موتورولا این گوشی هوشمند را به عنوان جانشین گوشی موتورولا E30 که آبان ماه سال گذشته روانه بازار کرد در نظر گرفته است. موتورولا موتو E30 از حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می برد و علاوه بر آن از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت به همراه دوربین سه گانه پشتی استفاده می نماید.

این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 11 نسخه Go Edition عرضه شد، که در موتو E20 هم وجود دارد. موتورولا موتو E30 به یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p+ با نسبت 20:9 مجهز شده و خوشبختانه نرخ رفرش ریت آن 90 هرتز است. این گوشی قابلیت پشتیبانی هم زمان از دو سیم کارت را دارد. موتورولا موتو E30 از پردازنده یونیساک T700 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

سیستم دوربین پشتی این گوشی از لنز 48 مگاپیکسلی اصلی همراه با یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین این گوشی از قابلیت های ویژه عکاسی نظیر حالت پرتره، پانوراما، HDR، دید در شب، دید ماکرو و حالت حرفه ای بهره می برد. در قسمت جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در حفره نمایشگر تعبیه شده است. احتمالا در روزهای آینده خبرهای بیشتری درباره موتورولا E32 در رسانه های خبری منتشر خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرها و بعضی مشخصات موتورولا E32 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرها و بعضی مشخصات موتورولا E32 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید