حمله شبانه داعش به غرب عراق!

به گزارش وبلاگ دلند چت، خبرنگاران: منابع عراقی بامداد شنبه گزارش دادند که حمله نیروهای به جای مانده داعش به چند ماهیگیر در نزدیکی سد حدیثه در استان الانبار در غرب این کشور چهار کشته برجای گذاشته است.

حمله شبانه داعش به غرب عراق!

به گزارش وبلاگ دلند چت به نقل از ایرنا، مبروک الجغیفی فرماندار شهرستان حدیثه در این باره گفت که حمله مسلحانه از 5 محور و زمانی صورت گرفت که چندین ماهیگیر در سد شهرستان حدیثه حضور داشتند که این حمله علاوه بر این که 4 کشته برجای گذاشت، پنج نفر دیگر را هم زخمی کرد.

براساس این گزارش تمام این ماهیگیران از اهالی شهرستان حدیثه در استان الانبار بوده اند.

الجغیفی افزود که مجروحان به بیمارستان شهرستان مذکور منتقل شدند و شرایط جسمی مجروحان به علت صدمات جدی که در هنگام حمله به آنها وارد شده وخیم گزارش شده است.

نیروهای مسلح عشائر در کنار پلیس محلی در منطقه ها اطراف شهرستان حدیثه در جستجوی عاملان این حمله خونین هستند.

حملات گروه تروریستی داعش از هنگام تشدید فشارها به نیروهای مقاومت در عراق و بمباران مواضع گروه های الحشدالشعبی از سوی ارتش امریکا که با هدف تضعیف این گروه ها در ماه های اخیر انجام شده، به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

یگانی از نیروهای ارتش عراق هم چهارشنبه شب در روستای حسن شلال شهرک داقوق در جنوب استان کرکوک واقع در شمال عراق از سوی بعضی از عناصر گروهک تروریستی داعش مورد حمله نهاده شد.

منبع: اقتصادنیوز

به "حمله شبانه داعش به غرب عراق!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شبانه داعش به غرب عراق!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید